عزت نوروزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال همیشه هیجان و نشاط را به جامعه تزریق کرده است/ دلیل موجهی برای تعطیلی لیگ وجود ندارد/ گلرهای رایکا آمادگی خوبی دارند

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۹۰۰۲
فوتبال همیشه هیجان و نشاط را به جامعه تزریق کرده است/ دلیل موجهی برای تعطیلی لیگ وجود ندارد/ گلرهای رایکا آمادگی خوبی دارند
مربی دروازه‌بانان تیم رایکا بابل گفت: فوتبال همیشه هیجان و نشاط را به جامعه تزریق کرده است بنابراین دلیل موجهی برای تعطیلی آن وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عزت نوروزی، مربی دروازه‌بانان تیم رایکا بابل، درباره آخرین وضعیت تیم پس از تعطیلات چند ماهه لیگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: خوشبختانه چند روزی است که بازیکنان همه تست کرونا دادند و در حال حاضر هم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام می‌دهند. تلاش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط مطلوبی را در تمرینات ایجاد کنیم. امیدوارم لیگ هم به خوبی برگزار شود و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

او با اشاره به مخالفت برخی از تیم‌ها برای برگزاری ادامه مسابقات گفت: فوتبال همیشه هیجان و نشاط را به جامعه تزریق کرده اما واقعا این روزها اقدام و نحوه برخورد برخی از مدیران باشگاه‌ها جای تعجب دارد. فوتبال الان دیگر تبدیل به یک صنعت شده و در حال حاضر هم همه مشاغل فعالیت‌هایشان را از سر گرفتند بنابراین دلیل موجهی برای تعطیلی فوتبال وجود ندارد.

نوروزی افزود: لیگ‌ها باید در همه سطوح برگزار شود تا تکلیف تیم‌های قهرمان، صعود و سقوط کننده‌ها مشخص شود. در کنار این هواداران هم از تماشای بازی‌ها حتی از طریق تلویزیون هم که شده لذت ببرنند. با تعطیلی فوتبال قشرها و افراد زیادی آسیب می‌بینند به همین خاطر به هیچ عنوان دلیل منطقی برای تعطیل کردن آن وجود ندارد.

مربی دروازه‌بانان رایکا در پایان در خصوص میزان آمادگی گلرهای این تیم توضیح داد: گلرها وضعیت خوبی دارند. خوشبختانه رایکا سه دروازه‌بان دارد که هر سه هم خوب هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند، الان هم که  هر روز در تمرین هستیم و تلاش می‌کنیم این آمادگی را به خوبی حفظ کنیم.

photo_2020-05-31_13-04-21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز