پیشکسوت فوتبال:

سلامت ورزشکاران از هر چیزی واجب‌تر است/ صندوق خانه امنی برای قهرمانان به شمار می‌رود

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۵
سلامت ورزشکاران از هر چیزی واجب‌تر است/ صندوق خانه امنی برای قهرمانان به شمار می‌رود
پیشکسوت فوتبال معتقد است با توجه به شروع تمرینات مسابقات لیگ و شیوع کرونا میان بازیکنان، مهم ترین مساله حفظ سلامت ورزشکاران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیوان نیک نفس، دروازه بان اسبق باشگاه پاس و تیم ملی فوتبال کشور در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: این ویروس همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و به تبع آن زندگی انسان‌ها از شیوه معمول خود خارج شده و شکلی دیگر گرفته است.

وی در ادامه افزود: بنده نیز چند ماهی است که در خانه هستم و سعی می کنم زیاد در مکان‌های عمومی و شلوغ حضور نداشته باشم. به دلیل ناراحتی قلبی و همینطور بالا بودن میزان قندخونم بیشتر از دیگران باید مراقب سلامتی خود باشم. در حال حاضر افراد مسن و پیشکسوتان خیلی بیشتر از جوانان باید مسائل بهداشتی و حفاظتی در برابر کرونا را رعایت کنند.

این پیشکسوت فوتبال با تاکید بر اینکه "حفظ سلامت ورزشکاران از همه چیز واجب تر است" درباره شروع تمرینات مسابقات لیگ گفت: اینکه مسابقات بدون تماشاگر و با حفظ بهداشت برگزار شود خیلی خوب است اما به دلیل شروع تمرینات در هر تیمی چند تن از بازیکنان درگیر بیماری کرونا شده اند که این مساله خیلی خطرناک است و ممکن است جان کلیه بازیکنان در خطر باشد. بنابراین در شرایط فعلی معتقد هستم حفظ سلامت بازیکنان از هرچیزی مهمتر است.

نیک نفس ضمن تشکر از خدمات صندوق حمایت، گفت: همانطور که از عنوان این مجموعه مشخص است، صندوق خانه امن پیشکسوتان و قهرمانان و حامی آنان است. امیدوارم این مجموعه با مسئولان آن با تمامی قوا در خدمت این قشر از جامعه باشند.

دهه 40 و 50 را شاید بتوان اوج فوتبال ایران در کسب عناوین مختلف بین المللی دانست. از کسب مقام های قهرمانی متعدد در آسیا گرفته تا حضور در المپیک و بازیهای درخشانی که ایرانیان از خود به نمایش می گذاشتند.

در آن دوران پنج سنگربان بودند که طی این دو دهه (دهه40 و ابتدای دهه50) از دروازه ایران حفاظت می کردند. اکبر مالکی، عزیز اصلی، کیوان نیک نفس، بهرام مودت و ناصر حجازی بهترین دروازه بان های آن دوره فوتبال ایران بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز