رحمان رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیمی که ۳ بار قهرمان شده به این راحتی میدان را خالی نمی‌کند/ اختلاف‌نظرها همیشه بین مدیران وجود دارد/ امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۷:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۹۳۱۸
تیمی که ۳ بار قهرمان شده به این راحتی میدان را خالی نمی‌کند/ اختلاف‌نظرها همیشه بین مدیران وجود دارد/ امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشم
سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: تیمی که 3 بار قهرمان لیگ شده است، به این راحتی میدان را خالی نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل، درباره آخرین وضعیت تیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بازی‌ها لغو شده ولی خوشبختانه فعلا مشکل خاصی نداریم. مهم ترین بحث اردوها بود که ترجیح دادیم خانه بمانیم چون از لحاظ بهداشتی خیلی نمی‌شود به هرجایی اعتماد کرد. امیدواریم از لحاظ  کرونا مشکلی برای بچه‌ها پیش نیاید و بحثی نباشد و همه بتوانند تمرینات را شروع کنند.

او در خصوص مخالفت برخی از باشگاه‌ها برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ گفت: مخالفان زیاد است. به نظر من در هر کاری و ارگانی بین مربیان و مدیران اختلاف نظرها زیاد است ولی چیزی که مهم است این است که مسئولین لیگ و فدراسیون فوتبال باید با قاطعیت جلو بروند. اگر اسناد و مدارکی باشد مبنی بر اینکه باید لیگ را تعطیل کنیم بحثش جداست و شورایی است که تصمیم می‌گیرند اما اگر می‌خواهند حرف اشخاصی را به هر نحوی که دوست دارند در برگزاری لیگ موثر بدانیم مطمئنا نمی‌توانیم یک لیگ درست و حسابی راه بیندازیم.

او افزود: مطمئنا این قضیه را مسئولین فوتبال مد نظر دارند و می‌توانند جلو بروند. قطعا  شرایط شخصی را نباید زیاد مدنظر قرار دهند و در کارشان دچار شک و شبهه شوند. اگر اسناد مستند و رسمی وجود داشته باشد مبنی بر اینکه یکسری بازیکنان دچار این بیماری هستند و از نظر سلامتی به خطر می‌افتند و اگر مرجع پزشکی معتبر این قضیه را پیگیری کند و طبق اسناد و مدارک می‌توانند تصمیمات را بگیرند اما مطمئن باشید اختلاف سلیقه‌ها خیلی زیاد است. چیزی که قطعی است تا الان مبنی بر ادامه لیگ است و امیدواریم بتوانیم مسابقات را شروع کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی سرخ پوشان توضیح داد: شانس قهرمانی صددرصد برای پرسپولیس وجود دارد چون غیر از پرسپولیس فعلا شانس دیگری برای تیم دیگری نمی‌بینیم و مطمئنا در حال حاضر پرسپولیس تنها مدعی است. قطعا تیمی که 3 بار قهرمان شده به این راحتی میدان را خالی نمی‌کند. امیدواریم لیگ شروع شود و رونق به فوتبال بازگردد.

رضایی در پایان با اشاره به نظرسنجی AFC در خصوص انتخابش به عنوان نامزد بهترین بازیکن آسیایی در سری A ایتالیا گفت: امیدوارم بتوانم به نیابت از ملت ایران نماینده خوبی باشم و مردم  این محبت را داشته باشند و در این نظرسنجی شرکت کنند که ان‌شاءالله این عنوان مسجل شود.

نظر شما