داوود عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور پیشکسوتان باعث ایجاد انگیزه در جوانان می‌شود/ ۲ سال سرپرستی برای تنیس تبعات داشت

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۵:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶۴
حضور پیشکسوتان باعث ایجاد انگیزه در جوانان می‌شود/ ۲ سال سرپرستی برای تنیس تبعات داشت
رئیس جدید فدراسیون تنیس گفت: باید ابتدا آئین‌نامه نحوه جذب بازیکنان تیم ملی و مربیان نوشته شود، چون اعزام این فدراسیون به شدت پائین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ داوود عزیزی، رئیس جدید فدراسیون تنیس که روز یکشنبه 10 خردادماه در مجمع انتخاباتی با اخذ اکثریت آرا به این عنوان انتخاب شد، در خصوص برنامه‌های خود برای بهبود وضعیت تنیس کشور در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در ورزش به دلیل حضور منابع انسانی، نظرات مختلفی نیز وجود دارد که باید به نظرات همه اعضا احترام گذاشت. اختلاف نظر در یک رشته به این معنا نیست که اشخاص با یکدیگر مشکل دارند. بلکه آن‌ها جامعه‌ای بزرگ و متعهد هستند و ان‌شاءالله ما درهای فدراسیون را به روی همه باز می‌کنیم که در خدمت تک تک اعضای این رشته باشیم تا بتوانیم یک فضایی را فراهم کنیم و در خدمت همه افراد باشیم، البته این فضا وجود دارد فقط باید گسترش بیشتری پیدا کند.

او تصریج کرد: باید ابتدا آئین‌نامه نحوه جذب بازیکنان تیم ملی و مربیان نوشته شود، چون اعزام این فدراسیون به شدت پائین است. به هر حال 2 سال سرپرستی برای تنیس تبعات داشت که تبعات آن اتفاقاتی بود که در این رشته افتاد.

عزیزی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم با ایجاد ثبات در سیستم و تشکیل کمیته فنی، فضا را برگردانیم و خانواده تنیس حال‌شان خوب شود. تنیس طی چند سال اخیر افت زیادی داشته اما همیشه باید امیدوار بود و فکر می‌کنم می‌شود شرایط را بهبود بخشید. اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم فدراسیون‌هایی بودند که شرایط فعلی ما را داشتند اما با تلاش و برنامه‌ریزی استراتژیک بلند مدت به هدف خود رسیدند.

رئیس فدراسیون تنیس در پایان گفت: ورزشکارانی داریم که بسیار با تجربه هستند و پیشکسوت این رشته محسوب می‌شوند، همچنین از جوانان نیز نباید غافل شد. فعالیت این دو گروه کنار یکدیگر باعث می‌شود، هم تجربیات با سابقه‌ها به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند و هم جوانان انگیزه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز