سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی در خوزستان حق ماست/ اگر سلامتی بازیکنان تامین شود، مشکلی با برگزاری لیگ نداریم/ یکی از بازیکنان فولاد مشکوک به کروناست

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۹۴۰۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی در شهر اهواز حق ما و مردم خوزستان محسوب می‌ شود تا از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد علوی، سرپرست تیم فوتبال خوزستان، در رابطه با برگزاری لیگ برتر و از سرگیری دوباره بازی‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: نکته مهم برای ما سلامتی جامعه ورزش و مردم است، اینکه ما بخواهیم سلامتی جامعه را به خطر بندازیم قابل قبول نیست. ما انتظار داریم برای انجام تست‌های کرونا یک مرجع مشخص معرفی کنند تا خیال‌مان راحت باشد. اگر سلامتی بازیکنان و مردم تامین شود ما مشکلی با برگزاری لیگ ندارم چون ادعا می‌کنیم می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیرم و برای ما از همه مهم‌تر است. اما سلامتی در درجه بالاتری قرار دارد و ما فوتبال بازی می‌کنیم تا مردم لذت ببرند نه این که آن‌ها را مریض کنیم.

علوی ادامه داد: ما تنها تیمی هستیم که سه بار تست کرونا دادیم و نتایج آن مختلف بوده است، متاسفانه مرجع معتبری در این زمینه نداریم. ما هزینه زیادی برای این کار می‌کنیم و باید یک مرجع مشخص برای ما جهت انجام تست کرونا در نظر بگیرند که مطمئن باشد. هزینه‌های ما سرسام‌آور  است و در حال حاضر تنها تیمی هستیم که تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: هر یک از بازیکنان یا اعضای تیم در هتل المپیک تهران در یک اتاق جداگانه اقامت دارند و بیش از 50 اتاق را به مدت 20 روز در اختیار تیم قرار دادیم. به دلیل این که شرایط شهر اهواز مناسب نبود، مجبور شدیم به تهران بیائیم و هزینه زیادی در این رابطه کردیم. درست است که تیم‌های لیگ برتری باید هزینه کنند اما سلامتی بازیکنان در درجه اول قرار دارد.

سرپرست تیم فولاد  اظهار داشت: بازی کردن در اهواز حق ما و مردم خوزستان محسوب می‌شود تا از شرایط میزبانی استفاده کنیم. تمام نکات بهداشتی را مخصوصا در استادیوم رعایت کردیم، همین هزینه‌ای که الان در تهران می‌کنیم را در اهواز هم می‌توانیم داشته باشیم تا تمام دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود. استادیوم فولاد ایزوله و همه‌جا ضدعفونی شده است. خداراشکر تا به حال هیچ تست مثبتی نداشتیم و فقط یکی از بازیکنان از نظر خونی مشکوک است. به همین دلیل از بچه‌ها جدا شده و در محیطی دیگر زیر نظر پزشک تیم قرار دارد و از محل اقامت خود خارج نمی‌شود.

نظر شما
پرونده ویژه