پرویز هادی:

اولویت من حضور در المپیک است/ تابع نظر کادر فنی هستم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۹۴۹۳
اولویت من حضور در المپیک است/ تابع نظر کادر فنی هستم
پرویز هادی گفت: اولویت من حضور در بازی‌های المپیک است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پرویز هادی، عضو تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: چندین سال است که زحمات زیادی را در اردوهای تیم ملی متحمل شده ام و اولویت اول زندگی و کار من حضور در المپیک است.

وی در مورد کاندید شدنش برای تصدی پست ریاست هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: به اصرار جامعه کشتی آذربایجان شرقی این کار را کردم و همان موقع هم گفتم که می خواهم در المپیک کشتی بگیرم و بعد از المپیک نیز به احتمال زیاد کشتی خواهم گرفت. اما فکر می کردم که می توانم به طور همزمان این دو کار را انجام دهم.

هادی ادامه داد: با توجه به نظر کادر فنی که اولویت را برای من حضور در تیم ملی می داند و خود من نیز اولویت اولم حضور در المپیک است، از حضور در هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی انصراف می دهم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: انشاء اله در آینده در خدمت کشتی آذربایجان شرقی خواهم بود و در حال حاضر نیز عزیزانی هستند که بتوانند کار را جلو ببرند.

سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: همیشه تابع نظر کادر فنی و فدراسیون کشتی بوده ام و نهایت سعی و تلاش خود را خواهم کرد که بعنوان نماینده کشورمان در المپیک پیش رو حضور پیدا کنم.

نظر شما