امیرحسین محمودپور:

تعویق المپیک فرصتی است تا بتوانم در مسابقات انتخابی شرکت کنم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۹۶۲۰
تعویق المپیک فرصتی است تا بتوانم در مسابقات انتخابی شرکت کنم
ملی پوش روئینگ با اشاره به لغو مسابقات انتخابی المپیک گفت: تعویق زمان المپیک فرصت مناسبی است که بتوانم با آمادگی بیشتر در این رقابت‌ها شرکت داشته باشم و نهایتا با کسب سهمیه به المپیک راه پیدا کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین محمودپور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: پیش از لغو مسابقات چون همراهی برای شرکت در مسابقه دونفره انتخابی نداشتم بسیار ناراحت بودم و هر چند تمریناتم را دنبال می‌کردم اما انگیزه‌ای نداشتم اما با این فرصتی که بدست آمده می‌توانیم یک ترکیب دونفره تشکیل دهیم و در رقابت ها شرکت داشته باشیم.

وی در خصوص فعالیتش در رشته ورزشی روئینگ گفت: از سال 93 قایقران را آغاز کردم و در فاصله کوتاهی توانستم به تیم ملی جوانان راه پیدا کنم و از آن موقع به صورت مستمر در اردوهای ملی حضور دارم و اکنون به همراه تیم بزرگسالان تمرین می‌کنم.

محمودپور ادامه داد: در همین مدت تجربه بسیار خوبی بدست آوردم و در رقابت‌های مهمی شرکت داشتم و با تلاش و زحمت زیاد مدال‌هایی هم کسب کردم و امیدوارم در رقابت‌های پیش رو نیز بتوانم برای کشور افتخار آفرین باشم.

وی حضورش در تیم ملی را این گونه توضیح داد: با برنامه استعدادیابی که در بندرانزلی صورت گرفت و علاقه‌ای که داشتم وارد قایقرانی شدم و پس از حضور در مسابقه انتخابی به تیم ملی راه پیدا کردم.

محمودپور درباره مهم‌ترین مسابقه‌ای که در آن پارو زده اظهار کرد: مهم‌ترین رویدادی که حضور داشتم بازی‌های آسیایی بود. هرچند کم تجربه و جوان بودم اما این رقابت بسیار ارزشمند بود. بازی‌های آسیایی کاملا از دیگر رقابت‌ها در سطح قاره آسیا متفاوت است و سطح بسیار بالایی دارد. امیدوارم روزی در این رقابت صاحب مدال شوم.

وی درباره تعویق مسابقات المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: هنوز تاریخ دقیق رقابت‌های انتخابی مشخص نشده اما منتظر اعلام زمان مسابقات هستیم. البته تمریناتم را در این مدت با هر شرایطی که بوده، دنبال کردم.

محمودپور در خصوص برنامه‌های تمرینی‌اش در دوران قرنطینه اظهار کرد: با دستگاه ارگومتری که هیات قایقرانی در اختیارم گذاشت با برنامه سرمربی تیم ملی تمریناتم را در خانه دنبال کردم. به هر حال سعی کردم با امکاناتی که در اختیار دارم تمریناتم را دنبال کنم و فعلا شرایط تمرین در آب را ندارم و امیدوار هستم با تمرینات خانگی و آمادگی جسمانی، شرایط بدنی‌ام را به نحوی نگه دارم که با تمام شدن این دوران، با توان بهتری به اردو برگردم.

وی با اشاره به اینکه تعویق مسابقات فرصت مناسبی برای حضورش در رقابت‌ها است، بیان کرد: تعویق زمان مسابقات آسیایی فرصتی است که بتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم. قرار بود برای مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنم، قبل از تعویق مسابقات چون در قایق دو نفره سبک وزن باید مسابقه می‌دادم، همراه من نمی‌توانست خود را به این مسابقات برساند و با این شرایط به تنهایی حق شرکت در مسابقات را نداشتم، اما حال با توجه به تعویق زمان مسابقات او نیز به احتمال زیاد همراه من در مسابقات است و می‌توانیم با هم در این رقابت‌ها شرکت داشته باشیم. تعویق زمان المپیک یک فرصتی است که بتوانم در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور داشته باشم.

این ملی پوش تیم روئینگ تاکید کرد: امیدوارم شرایط به نحوی باشد که بتوانیم اردوها را زودتر شروع کنیم و فرصت بیشتری برای آماده کردن خودمان جهت حضور در مسابقات داشته باشیم.

محمودپور در پایان گفت: باید از کادر درمان و همه کسانی که با مراعات شرایط در طول این مدت شرایط سختی را پشت سر گذاشتند تقدیر داشته باشم و همه با هم تلاش کنیم با شکست کرونا خود را برای حضور مجدد و پیگیری برنامه‌ها و اهدافمان آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز