علی دادگر:

تیراندازان استان سمنان کاملا سازمان یافته هستند

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۹۷۰۴
تیراندازان استان سمنان کاملا سازمان یافته هستند
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به جمعیت کم استان سمنان آمار ورزشکاران این استان سازمان یافته است که این مهم جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان و رضا ملک محمدی دبیرفدراسیون نشستی به صورت ویدیو کنفرانس با مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، مجید محمدی سرپرست معاونت ورزشی، ناهید امیدی سرپرست معاونت اموربانوان و قرابانعلی قربانزاده رییس هیات تیراندازی این استان برگزار کردند.

رئیس فدراسیون تیراندازی در این نشست اظهار داشت: سمنان از جمله استان‌هایی است که با وجود جمعیت کم استان ورزشکاران سازمان یافته و فعالی دارد..

او ادامه داد: امیرسیاوش ذوالفقاریان با حضور در المپیک نوجوانان آرژانتین نشان داد که می‌توان روی ورزشکاران این استان حساب کرد و آینده‌ای درخشان را برای آنان دید.

دادگر با تقدیر از رییس هیات تیراندازی استان سمنان تصریح کرد: فدراسیون آماده است در مسیر پیشرفت ورزش تیراندازی از خدمات فنی و توانمند جناب قربانزاده که از دلسوزان این رشته ملی و مذهبی است بهرمند شود.

او ادامه داد: استان سمنان سابقه حضور فعالی در لیگ کشور دارد که انتظار می‌رود این حضور تکرار و با آمادگی کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره‌های آموزشی را برگزار کند.

رییس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: هیات تیراندازی استان سمنان برای راه اندازی سایت اهداف پروازی اقدام کند که در صورت راه اندازی دو قبضه سلاح اهدایی وزارت دفاع به این استان اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز