فرشاد فرجی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری لیگ در شرایط بد اقتصادی برای باشگاه‌های خصوصی زیان‌آور است/ احتمال لغو لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۹۷۳۲
برگزاری لیگ در شرایط بد اقتصادی برای باشگاه‌های خصوصی زیان‌آور است/ احتمال لغو لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد
مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برگزاری لیگ در شرایط بد اقتصادی برای باشگاه‌های خصوصی زیان‌آور است.

فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال شهرخودرو، درباره پیگیری تمریناتش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خوشبختانه پس از سه ماه دوری از مسابقات و اردو، تمرینات‌مان را زیر نظر کادر فنی آغاز کردیم. همه چیز خوب است و تست کرونا هم دادیم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر بیشتر روی تمرینات توپی و بدنسازی کار می‌کنیم تا آمادگی لازم را به دست بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما هم با برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ مخالف هستید؟ افزود: در این خصوص باید واقعیت‌ها را بپذیریم. من به‌شخصه به عنوان بازیکن دوست دارم بازی کرده و آمادگی خودم را حفظ و مبلغ قراردادم را هم از باشگاه دریافت کنم. باشگاه‌ هم اعلام کرده چه بازی کنیم و چه نکنیم مبالغ قراردادمان را به ما پرداخت خواهد کرد. این کار واقعا برای باشگاه خصوصی مانند شهرخودرو آن‌هم در شرایطی که کرونا وضعیت اقتصادی را بسیار تحت‌الشعاع قرار داده دشوار است.

مدافع مازندرانی شهرخودرو اضافه کرد: مگر اینکه سازمان لیگ یا فدراسیون از نظر مالی به باشگاه‌ها کمک کند یا بخشی از درآمدهای حاصل از تبلیغات تلویزیونی را در اختیار باشگاه بگذارد. در حال حاضر سازمان لیگ اعلام کرده قبل از بازی هر بازیکن باید در یک اتاق خصوصی باشد اما واقعا کدام یک از تیم‌های ایرانی می‌توانند چنین شرایطی را برای کادر فنی یا بازیکنان خود فراهم کنند؟ یا همین رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی بسیار هزینه‌بر است و فدراسیون و سازمان لیگ چقدر از هزینه این مسائل را بر عهده می‌گیرند؟ همه این موارد مهم است بنابراین ما هم با باشگاه هم عقیده هستیم و تابع تصمیماتی هستیم که مدیران‌مان اتخاذ کنند.

فرجی در پایان گفت: الان بحث لیگ قهرمانان آسیا هم است که من بعید می‌دانم برگزار شود. چون طبق آئین‌نامه‌ای که برای مبارزه با کرونا وجود دارد هر تیمی که وارد یک کشور دیگر می‌شود باید 14 روز در قرنطینه باشد، کدام باشگاه ایرانی می‌تواند 14 روز در قطر یا هر کشور دیگری تیم خود را در هتل قرنطینه کند؟ آن‌هم با هزینه‌های سنگینی که وجود دارد. برگزاری مسابقات خوب است ولی باید همه جوانب را سنجید و بعد تصمیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز