با حضور اکثریت اعضا؛

سومین نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک برگزار شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۹۷۷۹
سومین نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک برگزار شد
نخستین نشست حضوری و سومین نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک در سال جدید با حضور اکثریت اعضای این کمیسیون با رعایت پروتکل بهداشتی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرافزا منوچهری، رئیس کمیسیون محیط زیست و ورزش در این خصوص گفت: در ابتدای نشست به بررسی نحوه اجرای تقویم این کمیسیون در سال جاری با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و بودجه بندی فعالیت ها برای تحویل و تصویب هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پرداختیم.

وی افزود: کمیسیون محیط زیست و ورزش قدردانی از 6 فدراسیون ورزشی که برنامه های گسترده ای درخصوص محیط زیست داشتند را در دستور کار خود دارد که در این نشست برنامه ریزی های لازم جهت تقدیر از این فدراسیون ها مورد بررسی قرار گرفت.  همچنین امور مربوط به چاپ کتاب در خصوص محیط زیست و ورزش که ترجمه آن توسط کمیسیون محیط زیست انجام شده است نیز بررسی شد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و ورزش در پایان گفت: در ادامه نشست نیزدرباره  تهیه محتوای آموزشی ویژه سایت کمیته به مناسبت هفته المپیک و روز محیط زیست و همچنین نحوه تهیه محتوای آموزشی در خصوص فعالیت های امسال این کمیسیون  برای فدراسیون ها، ورزشکاران، دانشجویان و سایر مخاطبین  به بحث و بررسی پرداختیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز