میزبان رقابت‌های بین‌المللی بودیم؛

حیدری: تمامی برنامه‌های کشتی قزوین در سال گذشته انجام شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴۰
حیدری: تمامی برنامه‌های کشتی قزوین در سال گذشته انجام شد
رئیس هیأت کشتی استان قزوین گفت: تمامی برنامه‌های کشتی استان قزوین در سال گذشته به صورت مطلوبی انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود حیدری، رئیس هیأت کشتی استان قزوین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته مطابق با تقویم اعلامی فدراسیون کشتی تمامی فعالیت های ما از جمله برگزاری مسابقات، کلاس های آموزشی و کارهای اجرایی به نحو مطلوبی انجام شد، ضمن اینکه خانه های کشتی استان از جمله سالن کشتی مرحوم مومنی و خانه کشتی شهرستان قزوین نیز تجهیز شد.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم در سال گذشته میزبان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام روز جهانی کودک در قزوین باشیم.

حیدری در مورد فعالیت های هیأت کشتی استان قزوین در زمان کنونی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق درآمد و عملا برگزاری مسابقات و یا تمرینات غیرممکن است. اما از طریق فضای مجازی به کشتی گیران و مربیان گفته ایم که به صورت انفرادی و با تمرینات هوازی آمادگی خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: در این مدت نیز تمامی سالن های ورزشی مورد بازسازی و ضدعفونی قرار گرفته است تا در صورت اعلام از سرگیری کار توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات کشتی را برگزار کنیم.

حیدری گفت: از دیگر کارهایی که در کشتی استان قزوین انجام شد بحث تمرکز زدایی بود و هیأت های کشتی شهرستان ها  از جمله شهرستان قزوین فعالیت های خوبی را انجام داده اند.

وی در مورد برنامه های آتی هیأت کشتی استان گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و دانش افزایی در بحث داوران و مربیان را در نظر داریم، ضمن اینکه در بحث کشتی پایه نیز با هماهنگی اداره کل ورزش استان اردوهای استعدادیابی را برگزار خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که امسال میزبان رقابت های استعدادهای برتر در قزوین باشیم.

حیدری در مورد برگزاری رقابت های لیگ گفت: لیگ کشتی استان در رده سنی پایه را برگزار خواهیم کرد و به دنبال حضور در رقابت های لیگ منطقه ای نوجوانان و لیگ برتر کشتی هستیم که این امر نیازمند حضور یک اسپانسر است که در این زمینه نیز رایزنی هایی را انجام داده ایم.

وی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی در 10 ماهه گذشته اظهار داشت: از زحمات تمامی عزیزان در فدراسیون کشتی قدردانی می کنم. در این مدت فدراسیون کشتی چه از لحاظ تجهیز و بازسازی خانه های کشتی، چه از لحاظ شفاف سازی بحث مالی و چه از لحاظ فرهنگی عملکرد خوبی داشته است. ضمن اینکه در این مدتی که برنامه های تمرینی و رقابتی کشتی به دلیل کرونا تعلیق شده بود، فدراسیون در بحث تصمیم سازی نیز عملکرد مناسبی داشت و تصویب چرخه انتخابی تیم های ملی با رأی هیأت های کشتی نمونه ی بارز آن بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در بحث مدیریت نیاز به ثبات است، خاطرنشان کرد: باید به یک مدیر فرصت و زمان مناسب داد تا بتواند برنامه های خود را به خوبی به اجرا درآورد و نتیجه کار خود را ببیند.

نظر شما