در حکمی از سوی امیری خراسانی؛

مقیمی‌زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲۳
مقیمی‌زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام شد
در حکمی از سوی سرپرست فدراسیون، میلاد مقیمی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدتقی امیری خراسانی در حکمی میلاد مقیمی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب کرد.

مقیمی زاده از فعالان رسانه ای با سابقه ورزش کشور می باشد که از سال 83 تاکنون سابقه همکاری با تعداد زیادی از خبرگزاری ها و نشریات کشور را در کارنامه دارد.

مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای مشاورین جوان استاندار‌کرمان، مشاور ‌عالی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، سردبیر مجله فدراسیون ورزش های کارگری ج.ا.ا، مسوول کمیته ورزش شورای مشاورین جوان شورای اسلامی شهر کرمان، عضو کمیته اطلاع رسانی باشگاه صنعت مس کرمان، سرپرست خبرگزاری برنا در کیش، مدیر اقتصادی و بازاریابی باشگاه مس، بنیانگذار پیوند هنر، ورزش و معلولین و مدیرروابط عمومی چند هیات ورزشی در استان کرمان از دیگر سوابق مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام به شمار می رود.

همچنین سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا نصرالله زاده که پیش از این در سمت رییس کمیته روابط عمومی فعالیت می کرد، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما