شهرام عظیمی اعلام کرد؛

تصویب کلیات آئین‌نامه مسابقات در نشست هیات رئیسه

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۰۴۸۲
تصویب کلیات آئین‌نامه مسابقات در نشست هیات رئیسه
کلیات آئین‌نامه اجرائی و انضباطی برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال، در جلسه امروز هیات رئیسه به تصویب رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آئین‌نامه اجرائی و انضباطی برگزاری مسابقات از دیگر موضوع‌های نشست عصر امروز هیات رئیسه فدراسیون والیبال بود.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال درباره نحوه تدوین این آئین‌نامه، گفت: از ابتدای سال جاری، آئین‌نامه قبلی سازمان لیگ را بررسی کردیم تا چالش‌های آن را برطرف کنیم.

شهرام عظیمی ادامه داد: برای جمع آوری اطلاعات از نظرات کارشناسان، خبره‌های والیبال و روسای هیات‌های استانی استفاده کردیم. در نهایت بعضی موارد تغییر یافت که تغییر نام سازمان لیگ به کمیته رویدادها و مسابقات نیز از جمله آن‌ها است.

وی تصریح کرد: همچنین کف قرارداد مشخص کردیم تا نسل آینده والیبال دچار زیان نشوند. از سوی دیگر برای این که هر سال، آئین‌نامه نیاز به تغییرات زیادی نداشته باشد، برخی فاکتورها را به فاکتورهایی بر اساس قوانین جاری و روز کشور تغییر دادیم.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات با بیان این که قرارداد داخلی باشگاه‌ها با بازیکنان، با هدف فرار مالیاتی مشکلات قانونی دارد، گفت: فدراسیون باید با این پدیده مبارزه کند.

وی از طراحی نظام پاداش دهی به بازیکنان و باشگاه‌ها خبر داد و گفت: همچنین نظام ارزیابی ناظران راه‌اندازی کردیم که به صورت آنلاین این کار انجام شود. در حوزه فرهنگی نیز کار زیادی انجام شده تا انشاالله لیگ امسال پرنشاط و سالم برگزار شود.

در پایان مباحث این موضوع، رئیس فدراسیون والیبال، گفت: آئین‌نامه اجرائی و انضباطی برگزاری مسابقات را در سایت فدراسیون قرار دادیم تا کارشناسان و باشگاه‌ها پس از بررسی، نظرات خود را مطرح کنند .اعضای هیات رییسه طی یک هفته آینده، نقطه نظرات را در خصوص آیین‌نامه اعلام خواهند کرد و نسخه نهایی آیین‌نامه، در سایت فدراسیون منتشر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز