ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رقابت با نساجی برای هر تیمی دشوار است/ تلاش می‌کنیم در رتبه بهتری قرار بگیریم

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵۱
مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار با تراکتور که چند بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد، دشوار است ولی رقابت با نساجی هم برای هر تیمی قطعا سخت خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران، درباره آخرین وضعیت تیم به خبرنگار برنا گفت: مدتی است در اردوی آماده سازی هستیم و خدا را شکر بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر محمود فکری و به صورت صبح و عصر در مجموعه کارگران انجام می دهند تا مهیای مسابقات شوند. در حال حاضر مهرداد کفشگری و محمد عباس‌زاده دچار مصدومیت هستند ولی به زودی آسیب دیدگی آنها برطرف می‌شود و می توانند به سایر نفرات ملحق شوند و در اولین بازی ما برابر تراکتور تبریز در لیگ برتر حضور داشته باشند.

او درخصوص تقدیر فدراسیون پزشکی ورزشی از مجموعه باشگاه نساجی، عنوان کرد: از حدادیان و امیری به عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که توانستند امکانات را فراهم کنند و از کادر پزشکی نیز قدردانی می‌کنم به واسطه تلاش‌هایی که برای تیم انجام می‌دهند.

مدیر تیم نساجی درباره بازی با تراکتور هم گفت: دیدار با تراکتور که چند بازیکن ملی پوش در اختیار دارد، دشوار است ولی رقابت با نساجی هم برای هر تیمی قطعا سخت خواهد بود و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سیف‌الله‌پور درخصوص جایگاه نساجی در جدول رده بندی نیز اظهار داشت: رتبه دهم جایگاه واقعی نساجی نیست اما چند نکته در این زمینه وجود دارد. مشکلات مدیریتی که در ابتدا داشتیم و عدم حضور چند بازیکن به خاطر عدم صدور کارت بازی از جمله دلایل بود. با اضافه شدن حدادیان شرایط خیلی بهتر شده و همه تلاش خود را می کنیم در رتبه بهتری قرار بگیریم. آرزو می‌کنم هرچه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و شاهد حضور هواداران پرشور خود در ورزشگاه وطنی قائمشهر باشیم تا دل تنگی ها به پایان برسد.

نظر شما