مظفر علی شائی:

قهرمانان ورزشی ایلام بر اساس نوع مدال حمایت می‌شوند/ هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشد

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۰۸۷۸
قهرمانان ورزشی ایلام بر اساس نوع مدال حمایت می‌شوند/ هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشد
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ورزشکاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: به هر باشگاه‌دار ایلامی ۱۶۰ میلیون ریال وام پرداخت می‌شود که هشت میلیون آن برای اجاره بها در ایام کرونا و هشت میلیون نیز برای مربیانی که در این باشگاه‌ها فعالیت داشتند در نظر گرفته شده است و برای کمک به باشگاه داران اقساط وام آن‌ها را به تعویق انداختیم.

علی شائی اظهار داشت: استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش در ۲ بخش زنان و مردان در این استان وجود دارد که در کشور و آسیا مدال آور هستند که امیدواریم نشان المپیک نیز به این مدال‌های پرافتخار اضافه شود. برای المپیک پیش رو ۲ ورزشکار ایلامی آرمینا صادقیان و جواد فروغی که در رشته تیراندازی سهمیه کسب کردند جزو مدال آوران ایران و ایلام شوند. قهرمانان ورزشی این استان بر اساس نظام نامه و آیین نامه ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و متناسب با نوع مدال حمایت می‌شوند.

وی در خصوص تعطیلی باشگاه‌ها نیز گفت: باشگاه‌ها تنها صنفی هستند که در حوزه اقتصاد با ما همکاری می‌کنند و از سوی دیگر در ایام کرونا نیز بیشتر همکاری را با این اداره داشتند و مقرر شد وزارت ورزش به ۲ طریق به این باشگاه‌ها کمک کند.

علی شائی افزود: به هر باشگاهدار ایلامی ۱۶۰ میلیون ریال وام پرداخت میشود که هشت میلیون آن برای اجاره بها در ایام کرونا و هشت میلیون نیز برای مربیانی که در این باشگاه‌ها فعالیت داشتند در نظر گرفته شده است و برای کمک به باشگاهداران اقساط وام آن‌ها را به تعویق انداختیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ورزشکاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشد. احتمال زمان برگزاری و شروع مسابقات ورزشی از ابتدای مرداد است و تدابیر لازم اتخاذ شده که در زمان ورود به مسابقات ورزشی در استان، قبل از مسابقات از همه ورزشکاران به وسیله تب سنج و سایر آزمایشات تست گرفته میشود و چنانچه کسی مشکوک به کرونا باشد از ورود آن ورزشکار به مسابقات ممانعت بعمل میآید.

علی شائی با بیان اینکه ورزش همگانی یک موضوع مشترک بین همه انسان‌ها و یکی از ارکان توسعه ورزش در تمام سطوح است، از رسانه استان خواست که در خصوص ورزش به ویژه ورزش همگانی یار و یاور اداره ورزش و جوانان باشند.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز