الهه پورعبدیان:

کانوپولو بانوان همیشه افتخارآفرین بوده و هست

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۰۸۸۲
کانوپولو بانوان همیشه افتخارآفرین بوده و هست
کاپیتان تیم ملی کانوپولو بانوان گفت: دوران سختی پشت‌ سر گذاشتیم و امیدوارم با تجربیاتی که بدست آوردیم با شروع مسابقات لیگ، تیم قدرتمندتری برای رقابت‌‌های پیش ‌رو تشکیل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه پورعبدیان در گفت‌وگو با روابط ‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به تمریناتش در دوران قرنطینه اظهار کرد: با همه گیری ویروس کرونا و تعطیل شدن باشگاههای ورزشی و دریاچه، من و همسرم تصمیم گرفتیم که به منزل مادرم در شمال کشور برویم. در شمال ایران فضای مناسب برای تمرین داخل آب و بیرون آب را به صورت شخصی داشتیم و باعث شد بتوانیم تمرینات مناسبی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: تمرینات را هم مرزآبادی مربی تیم ملی که در این مدت به صورت مرتب با تک‌ تک بچه‌ها در ارتباط بود، برایمان می‌فرستاد و ما طبق این برنامه تمریناتمان را انجام و به او گزارش میدادیم تا از شرایطمان مطلع باشد.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیای جاکارتا در رشته کانوپولو با ابراز ناراحتی از شرایط پیش‌آمده در رابطه با شیوع ویروس کرونا بیان کرد: روزهای سختی برای همه مردم بود و متاسفانه خیلی از هم ‌وطنامان را از دست دادیم اما خوشبختانه اوضاع کم‌ کم رو بهبود است و امیدوارم مراقبت‌ها ادامه داشته باشه تا دوباره شاهد اوج بیماری نباشیم.

پورعبدیان در مورد مسابقات پیش‌روی تیم ملی کانوپولو اظهار کرد: ما شهریور امسال مسابقات جهانی را پیش‌ رو داشتیم که قرار بود در ایتالیا برگزار شود اما مانند بقیه رویدادهای ورزشی به تعویق افتاد و اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

وی درباره تعویق این مسابقات نیز تصریح کرد: از نظر من فرصت خوبی برای تیم بانوان است تا زمان بیشتری برای آمادگی داشته باشیم. تیم جوان و کم ‌تجربه اما با انگیزه بانوان نشان داده که در هر شرایطی حتی با کمترین زمان اردو دست خالی از مسابقات باز نمی‌گردد.

این کانوپولیست قهرمان آسیا درباره حضور تیم بانوان در رقابت‌های جهانی نیز گفت: مسابقات جهانی همیشه سطح متفاوتی دارد و میدان سختی برای کسب تجربه جوانان تیم و بهترین عملکرد کل تیم است و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در رقابت پیش‌ رو داشته باشیم.

پورعبدیان در پایان بیان کرد: امیدوارم با بهتر شدن اوضاع به زودی شاهد برگزاری مسابقات لیگ و کاپهای کشوری باشیم تا در طول سال و قبل از برگزاری اردوها ورزشکاران به آمادگی مناسبی برسند و نهایتا تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز