صمد مرفاوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید نکات بهداشتی رعایت شود تا جامعه فوتبال آسیب نبیند/ به دلیل سمتم در نساجی نمی‌توانم در خصوص جزئیات استقلال صحبت کنم

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۲۳:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۰۹۴۳
باید نکات بهداشتی رعایت شود تا جامعه فوتبال آسیب نبیند/ به دلیل سمتم در نساجی نمی‌توانم در خصوص جزئیات استقلال صحبت کنم
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من خودم چون در باشگاه نساجی سمت دارم به همین دلیل نمی‌توانم در خصوص جزئیات استقلال خیلی صحبت کنم اما برای این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صمد مرفاوی، مربی تیم نساجی مازندران، در خصوص وضعیت تمرینات قرمزپوشان قائمشهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تمرین تا به حال روند خوبی داشته و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود، اما منتظر تاریخ دقیق مسابقات هستیم که بازی‌ها از کی به صورت رسمی آغاز می‌‌شود تا بتوانیم برنامه‌های بعدی خود را عملی کنیم.  اولین بازی ما با تیم تراکتور است. آن‌ها تیم خوب و باتجربه‌ای دارند و شرایط بسیار خوبی دارد.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: شرایط رشته فوتبال به شکلی است که امکان دارد گاهی تیم‌ها با مشکل روبه‌رو شوند. تیم نساجی در لیگ امسال تقریبا مشکلات خاص خودش را داشت، از جمله مالکیت باشگاه و موارد دیگر. فکر می‌کنم ان‌شاءالله با مشخص شدن مالکیت آن که به دست حدادیان است، وضعیت بهتر خواهد شد و تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند.

مرفاوی اظهار داشت: در حال حاضر وظیفه همه ما است تا بتوانیم دستورالعمل‌های بهداشتی را که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، فدراسیون پزشکی ورزش و وزارت بهداشت برای ما مشخص کرده را به خوبی انجام دهیم. همه این نکات برای سلامتی خود و خانواده‌های ما محسوب می‌شود و همه باید آن‌ها را رعایت کنیم تا ان‌شاءالله جامعه فوتبال و ورزشی کشورمان آسیبی نبیند و همه تیم‌ها به سلامت کار خود را انجام دهند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص این تیم گفت: چون در باشگاه دیگری سمت دارم به همین دلیل نمی‌توانم در خصوص استقلال خیلی صحبت کنم اما برای این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله استقلال بتواند شرایط بهتری پیدا کند و باسربلندی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز