مهرداد کفشگری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط بهداشتی تیم به درک بازیکنان برمی‌گردد/ پرسپولیس نان روزهایی که برانکو بود را می‌خورد/ روبه‌روی تراکتور از اعتبارمان دفاع خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۵:۰۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۱۱۱۰
شرایط بهداشتی تیم به درک بازیکنان برمی‌گردد/ پرسپولیس نان روزهایی که برانکو بود را می‌خورد/ روبه‌روی تراکتور از اعتبارمان دفاع خواهیم کرد
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تراکتور هم شرایط، بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارد. ما هم تیم نساجی هستیم روبه‌روی آن‌ها قرار می‌گیریم تا بتوانیم از اعتبارمان دفاع کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد کفشگری، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، درخصوص وضعیت تیم برای از سرگیری دوباره تمرینات به خبرنگار برنا بیان کرد: خداراشکر شرایط تیم خوب است و تمرینات عالی پیش می‌رود، اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت برگزاری بازی‌ها روی تمرکز ما تاثیر دارد و مصدومیت‌ها در حال زیاد شدن است. ان‌شاءالله شرایط طوری پیش برود که بازی‌ها برگزار شوند. من خودم به شخصه دوست دارم بازی‌ها برقرار باشد تا در 9 دیدار آخر با شرایطی خوب جایگاه واقعی‌مان را در جدول پیدا کنیم.

او اظهار داشت: در 9 بازی پیش‌رو، شرایط سختی داریم. تراکتور، فولاد، استقلال و پرسپولیس از حریفان ما در بازی‌های باقی مانده هستند که همه به شکلی مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. بازی‌ها را با یک دیدار سخت در تبریز شروع خواهیم کرد اما به دلیل این که بازی‌ها بدون تماشاگر هستند، یک مقدار شرایط بهتر خواهد بود. قطعا تراکتور هم شرایط، بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارد. ما هم تیم نساجی هستیم روبه‌روی آن‌ها قرار می‌گیریم تا بتوانیم از اعتبارمان دفاع کنیم.

کفشگری عنوان کرد: نساجی از ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو بود، مشکل مالکیت باشگاه و امکانات داشت. به همین دلیل مقداری شرایط‌مان سخت بود اما رفته رفته رو به بهبود است. با آمدن حدادیان و فکری وضعیت‌مان خیلی بهتر شده، بازیکنان از لحاظ روحی روانی به دلیل اتفاقاتی که در تیم افتاده بود شرایط مطلوبی نداشتند اما خداراشکر الان همه چیز بهتر است. این رتبه جایگاه واقعی تیم ما نیست چون بازیکنان خیلی خوب، با کیفیت و کادرفنی قدرتمندی داریم. ان‌شاءالله با برگزاری این 9 بازی به جایگاه بهتری برسیم.

بازیکن تیم نساجی مازندران تاکید کرد: شرایط بهداشتی تیم مقداری به درک بازیکنان برمی‌گردد چون همه خانواده دارند و می‌دانند باید یک‌سری موارد را رعایت کنند. شرایط مناسب مجموعه‌ای که در آن تمرین می‌کنیم نیز تاثیرگذار بوده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم گفت: پرسپولیس حدود 5 سال است راه خود را پیدا کرده و از زمانی که برانکو آمد شرایط پرسپولیس خیلی خوب شده است، مطمئنا الان هم نان روزهایی که برانکو بود را می‌خورند. او تیم را خوب ساخت و در راه مناسبی قرار دارد، پرسپولیس واقعا شخصیت قهرمانی دارد و دوست دارم به این تیم برگردم.

نظر شما
پرونده ویژه