فرصتی که از سوءاستفاده گران و منفعت‌طلبان گرفته شد

تدبیر وزارت ورزش برای نجات فوتبال ایران

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴۱
تدبیر وزارت ورزش برای نجات فوتبال ایران
یادداشت- مهران کوچکسرایی

شایعه تعلیق فوتبال ایران فرصتی به برخی افراد داد که طی سال‌های اخیر جز غرض‌ورزشی و کینه‌توزی با ورزش ایران کار دیگری انجام نداده و خود را تافته جدا بافته‌ای در ورزش می‌دانند؛ افرادی که هر زمان سمت دارند همه چیز را گل و بلبل می‌بینند و بالعکس وقتی در راس کار نیستند آسمان و ریسمان را به هم می‌دوزند و هیچ کار خوبی به چشم‌شان نمی‌آید.

برخلاف این عده انگشت‌شمار، عده‌ای هم هستند که تمام هم و غم خود را گذاشته‌اند تا گره‌ای از کار ورزش باز کنند و اجازه ندهد شرایطی ایجاد شود که باعث ناراحتی مردم و سرخوردگی اهالی ورزش شود.

روزی که شایعه تعلیق احتمالی فوتبال ایران آمد، عده‌ای فضا را برای فحاشی و مصاحبه‌های رنگارنگ مناسب دیدند بدون این‌که طبق معمول راهکاری برای حل مشکل داشته باشند و عده‌ای هم در وزارت ورزش و جوانان نشستند تا با مشورت با اهالی فوتبال راهکار مناسبی برای حل این مشکل بیابند و فوتبال را از شر تعلیق نجات دهند و در نهایت هم چنین شد و وزارت ورزش با تدبیری تازه از حق طبیعی خود در مجمع فدراسیون فوتبال گذشت تا فوتبال ما و به تبع آن ورزش ما دچار مشکلی نشود.

فوتبال به‌طور طبیعی مهمترین عامل سرگرمی مردم محسوب می‌شود و طبیعتا محروم کردن عده زیادی از مردم از تماشای فوتبال آن هم به دلایلی که توجیه ناپذیر نیست (اتفاقی که پس از جام جهانی 2006 افتاد) جز ضرر و زیان برای مردم و مملکت چیزی در بر ندارد اما در این بین وزارت ورزش اجازه نداد امید مردم ناامید شود و با تعلیق فوتبال فرصت سومین حضور پیاپی در جام جهانی و تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا از بین برود.

بر فدراسیونی که از پول‌های دولتی ارتزاق می‌کند نمی‌توان نظارت نکرد اما در این بین هم نباید اجازه داد عده‌ای خودسر که به دنبال منافع شخصی خود هستند به مردم و علاقه‌شان لطمه وارد کنند به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان با تدبیری مناسب از حق طبیعی خود گذشت و این فرصت را از سوءاستفاده کنندگان و منفعت‌طلبان گرفت تا نتوانند با تعلیق احتمالی فوتبال به اهداف شوم خود برسند.

امید است با این تدبیر شرایطی ایجاد شود که فوتبال کشورمان در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی به استقلال برسد و دوستان فدراسیون‌نشین دیگر چشم به دست‌تان مسئولان دولتی نداشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز