محراب فاطمی:

وزارت ورزش فردی بی‌طرف برای سرپرستی فدراسیون‌ها انتخاب می‌کند

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۵
وزارت ورزش فردی بی‌طرف برای سرپرستی فدراسیون‌ها انتخاب می‌کند
قوی‌ترین مرد ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان در راستای ایجاد عدالت و رعایت مساوات بین کاندیداها، فردی بی‌طرف را جهت سرپرستی انتخاب می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محراب فاطمی، قوی‌ترین مرد ایران در خصوص انتخات خراسانی به عنوان سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: طبیعتا وزارت ورزش و جوانان در راستای ایجاد عدالت و رعایت مساوات بین کاندیدهاها، فردی بی‌طرف را جهت سرپرستی انتخاب می‌کند و بر همین اساس به او هم اجازه شرکت در انتخابات را نمی‌دهد که این امری بسیار پسندیده و اقدامی قابل ستایش است. حالا اگر دبیر، نایب رییس و هر کس دیگری هم قصد کاندیدا شدن دارند، بایستی کنار گذاشته شود تا سیاست وزارت ورزش وجوانان در رعایت اجرای عدالت کوثر نماند.

وی افزود: لذا این حق طبیعی سرپرست است که در این خصوص تغییراتی ایجاد کند. در ثانی سالیان سال این افراد بر صندلی مدیریت بوده‌اند، ارث پدری کسی که نیست. حالا سرپرست جدید آمده است و قصد دارد کابینه خودش را بیاورد این که به عده‌ای فشار بیاید و برای ماندن مقاومت کنند، اجازه دهید ایده‌های جدید و فکر نو مدیریت هم وارد فدراسیون شود.

فاطمی اظهار داشت: پورعلی فرد 13 سال ریاست فدراسیون را برعهده داشت و دایره مدیریتش بسیار کوچک بود و به غیر از چند نفر خاص اجازه ورود به فدراسیون برای کسان دیگر فراهم نمود و همین امر موجب شد که برند فدراسیون روز به روز تنزل پیدا کند.

قوی ترین مرد ایران در خصوص اظهار نظر برخی از افراد در خصوص انتخابات عنوان کرد: این ورزش پیشکسوتان و بزرگان زیادی دارد و بی‌صاحب نیست که هر کسی برای مطرح کردن خود بیاید مصاحبه کند قطعا در آینده در این خصوص نظرات خودش را خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که رییس فدراسیون  آینده بایستی از جنس این ورزش باشد ابراز داشت: فدراسیون پرورش اندام نیازمند یک مدیر که دارای مهارت‌های ادراکی، انسانی و چه بهتر که فنی باشد یعنی بتواند مشکلات کلان فدراسیون را حل کند، از حق جامعه ورزش ما در برابر سایر رشته‌های ورزشی دفاع کند و با ارتباط خوبی که با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برقرار می‌کند منابع مالی، تسهیلات و زیرساختی را برای جامعه پرورش اندام به ارمغان بیاورد.

فاطمی در انتها خاطرنشان ساخت: همه ما بایستی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان تمکین کنیم قطعا مسئولین وزارت با نگاه پدرانه خود نقش حمایتی و نظارتی دارند و نفع ما را خواهند خواست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز