حسن رنگرز:

اقدامات انجام شده در شناسایی مستعدین تیرانداز بسیار ارزشمند است

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۱۵۱۲
اقدامات انجام شده در شناسایی مستعدین تیرانداز بسیار ارزشمند است
سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فدراسیون تیراندازی گفت: این فدراسیون با برگزاری موفق المپیاد استعدادهای برتر و شناسایی مستعدین این رشته نشان داد رشد چشمگیری در بحث آموزش و قهرمان پروری داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، نصراله انصاری و علی رحمانیون از مسئولان این حوزه با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، ناصر رسولی رییس کمیته استعدادیابی و ایرج فروزان رییس کمیته آموزش دیدار و از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.

رنگرز با بیان فعالیت انجام شده در فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که می‌تواند در المپیک 2022 نوجوانان سنگال موفق باشد.

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: انتظار می‌رود در المپیاد امسال نیز فدراسیون تیراندازی با شناسایی استعدادها و نخبگان بیشتر گام‌های موثری در پشتوانه سازی و قهرمان پروری بردارد. فدراسیون تیراندازی در ادوار گذشته با برگزاری این مهم نشان داد پرکارترین فدراسیون در بحث برگزاری المپیاد بوده است.

او با اشاره به بحث آموزش تصریح کرد : در کنار استعدادیابی، فرآیند آموزش بسیار مهم است که با پرورش مربیان خوب میتوان چشم انداز خوبی از ورزش کشور ترسیم کرد.

در ادامه نیزعلی دادگر گفت: فدراسیون تیراندازی با کسب 6 سهمیه المپیک در بین سایر فدراسیون در صدر قرار دارد و توانسته با این مهم بهترین نتیجه تاریخ ورزش تیراندازی را رقم بزند.

رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: این فدراسیون شانس کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ را دارد و انشاالله با دعای خیر مردم این سهمیه‌های بیشتر خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز