داوود پرهیزگار:

مطالبات کلیه افرادی که در فوتسال فعالیت دارند در چند فاز تسویه می‌شود/ مذاکرات رسمی برای انجام بازی‌های تدارکاتی نداشتیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۱۵۳۱
مطالبات کلیه افرادی که در فوتسال فعالیت دارند  در چند فاز تسویه می‌شود/ مذاکرات رسمی برای انجام بازی‌های تدارکاتی نداشتیم
رییس کمیته فوتسال گفت: مطالبات کلیه افرادی که در فوتسال فعالیت دارند در چند فاز تسویه می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود پرهیزگار، رییس کمیته فوتسال درخصوص عدم برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: این اردو به دلیل مهیا نبودن شرایط پزشکی و مجوزات لازم برای برگزاری برگزار نشد. اتفاقاً همین امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد و در رابطه با برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌‌‌های مختلف تصمیم گیری و مقرر شد در ابتدا دستورالعمل و پروتکل بهداشتی به کمپ تیم‌های ملی ارسال شود و بعد از آن با مجوز ستاد ملی کرونا اردوها را برگزار کنیم.

رییس کمیته فوتسال با اشاره به بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: چند تورنمنت برای تیم ملی در نظر گرفته ‌‌‌‌‌‌‌ایم و در حال مذاکره با این کشورها هستیم اما مذاکرات ما به صورت رسمی نبوده و همه کشورهای آسیایی منتظر هستند تا تاریخ برگزاری جام ملت‌ها مشخص شود. به محض اینکه AFC تاریخ برگزاری این مسابقات را مشخص کرد آن زمان بهتر می‌توانیم تصمیم‌‌گیری کنیم. البته برای هر تصمیمی آماده و پلن مخصوص را آماده کردیم.

او در پاسخ به این سوال که کادر فنی تیم ملی فوتسال 2 سال است دستمزدی دریافت نکرده و شما روز گذشته مدعی پرداخت بخشی از این مطالبات شدید اما طبق اطلاعات رسیده ظاهرا مبالغ پرداختی به هر یک از اعضا مبلغی حدودا ده میلیون تومان بوده و همین باعث اعتراض کادر فنی هم قرار گرفته گفت: همانطور که اطلاع دارید این مبالغ مربوط به سال‌‌های گذشته است که ما در حال پیگیری و پرداخت آن هستیم اما مبلغی که اعلام شده ثابت نبوده و به هریک از اعضا متفاوت بوده است. طبق هماهنگی که با نبی دبیرکل فدراسیون که انصافا همکاری خوبی با کمیته فوتسال داشته قرار است مطالبات کلیه افرادی که در فوتسال فعالیت دارند را  در چند فاز تسویه کنیم. 

پرهیزگار همچنین در خصوص راهکار کمیته فوتسال برای نرفتن  عده‌ای از جوانان فوتسالی که در حال کوچ به کشورهای درجه 3 و 4 هستند، اظهار کرد: متاسفانه مدتی است که ورزشکاران مختلف از جمله فوتسالی‌ها با گرفتن مبالغ ناچیز حدودا هزار تا هزارو پانصد دلار در حال مهاجرت از ایران هستند. یکی از علت‌هایی که باعث شده این اتفاق بیفتد، عدم حمایت شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی از فوتسال است. قبلا قانونی داشتیم که شرکت‌ها و ارگان‌‌هایی که در ورزش فعالیت می‌کنند  از پرداخت مالیات معاف هستند اما با لغو این قانون متاسفانه دیگر شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی حمایتی از ورزش به خصوص از فوتسال نداشتند و باشگاه ها با بحران اقتصادی روبرو هستند.

نظر شما
پرونده ویژه