صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون شنا

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۱۹۸۳
بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون شنا
رئیس کمیته ملی المپیک به منظور رسیدگی به امور فدراسیون ها و پی گیری معضلات و مشکلات رشته های مختلف صبح امروز از فدراسیون شنا بازدید و با مسئولان این فدراسیون نشستی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به منظور رسیدگی به امور فدراسیون‌ها و پیگیری معضلات  و مشکلات رشته‌های مختلف صبح امروز به همراه  طاهره طاهریان نایب رئیس، کیکاوس سعیدی دبیر کل، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از فدراسیون شنا بازدید و با مسئولان این فدراسیون نشستی برگزار کرد.

صالحی امیری در نشست با مسئولان فدراسیون شنا ضمن تقدیر و تشکر از محسن رضوانی رئیس فدراسیون و همکارانش گفت: خوشبختانه مجموعه بسیار فعال، جوان و بدون حاشیه‌ای دارید که به طور حتم روزهای خوشی پیش رو خواهید داشت؛ استارت موفقیت‌های این فدراسیون از کسب مدال واترپلو در بازی‌های آسیایی زده شد که از آینده درخشان این رشته خبر می‌دهد.

وی افزود: شنا، شیرجه و واترپلو از جمله رشته‌های پر مدالی هستند که متاسفانه در کشور ما سرمایه گذاری و پشتیبانی لازم از آن صورت نگرفته است که اگر می‌گرفت امروز شرایط متفاوت و بهتری داشتیم، نگاه به این رشته باید بلند مدت باشد و نگاه لحظه‌ای و زودگذر در این رشته نتیجه نمی‌دهد.

صالحی امیری تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و توجه به نسل خردسال آینده ما را در این رشته تعیین می‌کند، کمیته ملی المپیک نیز این تضمین را می‌دهد تا در صورتی که طرح‌ها و پروژه‌های استعدادیابی به کمیته ملی المپیک ارسال و تصویب شود حمایت‌های لازم از این رشته بعمل می‌آوریم.

در ادامه این نشست که محسن رضوانی رئیس، فرید فتاحیان دبیر، علی آبادی نایب رئیس فدراسیون شنا و تقی عسگری پیشکسوت این رشته نیز حضور داشتند که رضوانی رئیس این فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی کمیته ملی المپیک بابت حمایت‌ها و حضورشان در فدراسیون شنا گفت: حضور مسئولان کمیته ملی المپیک توجه و اهمیت این مجموعه مدیریتی به شنا را نشان می‌دهد و این امر بار مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

رضوانی در ادامه این نشست گزارشی از وضعیت و شرایط رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو را ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز