قول دژاگه به تراکتوری ها؛

تا پایان هفته به ایران برمی گردم

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۱۹۹۸
تا پایان هفته به ایران برمی گردم
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز منتظر بازگشت ستاره های خود است تا شروع قدرتمندانه ای برای آغاز لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با وجود اینکه اغلب تیم های لیگ برتری برای شروع دوباره لیگ برتر تمرینات خود را آغاز کرده اند، اما سرخپوشان تبریزی هنوز به طور رسمی در تمرینات تیم شان شرکت نکرده اند.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتورسازی که بعد از مصطفی دنیزلی روی نیمکت این تیم نشست، با شرایط دشواری برای آغاز لیگ مواجه شده است.

او هنوز نتوانسته همه شاگردانش را دور هم جمع کند و به نظر می رسد دلیل اصلی تعویق تمرینات تراکتور غیبت 4 بازیکن اصلی این تیم است.

درحالیکه ساکت الهامی حساب ویژه ای روی حمزاوی عکاشه و جفرسون یوری باز کرده تا در ادامه لیگ برای کسب قهرمانی با سایر مدعیان رقابت کند، اما این دو بازیکن هنوز در تمرینات تراکتورسازی شرکت نکرده اند.ایوب ذوالفقاری درباره وضعیت این دو بازیکن به برنا می گوید:«برخلاف آنچه مطرح شده این دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی مشکل مالی ندارند و مطالبات آنها پرداخت شده است.تنها دلیلی که باعث شده آنها به ایران نیایند این است که برای گرفتن بلیت و پرواز مشکل دارند و در کشور خودشان قرنطینه هستند.ما هم در تلاش هستیم شرایط را برای بازگشت آنها فراهم کنیم.»د

علاوه بر این 2 بازیکن خارجی، کاپیتان های ملی پوش تراکتورسازی هم هنوز به تبریز نرفته اند.وضعیت آنها مبهم است و مسئولان باشگاه هم خبر دقیقی از وضعیت این دو بازیکن ندارند و فقط ابراز امیدواری می کنند که آنها هرچه زودتر در تمرینات تیم حضور پیدا کنند و همراه بقیه بازیکنان برای ادامه لیگ آماده شوند.

البته اوضاع کاپیتان های تراکتورسازی برای هواداران این تیم امیدوار کننده نیست.اشکان دژاگه در همان روزهای ابتدای شیوع کرونا در ایران با تعطیلی لیگ به آلمان سفر کرد تا روزهای سخت کرونایی را در کنار خانواده اش بگذارند.با وجود اینکه حدود دو هفته ای می شود که مسئولان تراکتورسازی از او خواسته اند هرچه زودتر به ایران برگردد اما پاسخ دژاگه به آنها منفی بوده و گفته تا زمانی که کرونا در ایران به پایان نرسد برنمی گردد. البته یکی از اعضای کادر فنی تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت دژاگه قول داده تا پایتان هفته به ایران برمی گردد و در تمرینات تراکتور شرکت می کند. مسعود شجاعی هم با وجود اینکه در تهران حضور دارد، مشخص نیست چ زمانی در تمرینات تراکتور حاضر خواهد شد.

با این وجود سرمربی تراکتورسازی امیدوار است هرچه زودتر با جمع شدن ستاره های تیمش بتواند استارت قدرتمندانه ای برای شروع لیگ بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز