فریبرز عسگری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرینات انفرادی هیچ‌وقت اثربخش نیست/ امیدواریم هرچه سریع‌تر مجوز برگزاری اردوها صادر شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۴:۳۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۲۲۰۲
تمرینات انفرادی هیچ‌وقت اثربخش نیست/ امیدواریم هرچه سریع‌تر مجوز برگزاری اردوها صادر شود
سرمربی تیم‌ ملی تکواندو گفت: تمرینات انفرادی هیچ‌وقت اثربخش نیست و امیدواریم هرچه سریع‌تر مجوز برگزاری اردوها صادر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  فریبرز عسگری، سرمربی تیم‌ ملی تکواندو، درباره زمان شروع اردوهای تیم‌ ملی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما بارها از وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک درخواست داشتیم مجوز برگزاری اردوها را در بخش کیوروگی صادر کنند چون برای بخش پومسه این اتفاق افتاده اما متاسفانه هنوز اجازه فعالیت به ما داده نشده؛ متاسفانه وقتی در پروتکل‌های بهداشتی اسم کیوروگی می‌آید همه ذهن‌شان به سمت مبارزه می‌رود در حالی که واقعا اینطور نیست و در تمرینات می‌توانیم با حفظ موارد ارائه شده بدون انجام مبارزه تمرین کنیم. باید پذیرفت که تمرینات انفرادی هیچ وقت اثربخش نبودند و در این شرایط فقط آمادگی المپین‌ها به خطر می‌افتد.

او با اشاره به تعویق یکساله المپیک گفت: اعتقاد دارم تعویق المپیک آن هم به مدت یک‌سال برای تکواندو ایران خوب نبود ولی به هر جهت اتفاقی بوده که برای همه افتاده و در کل جهان تاثیرگذار بوده، فقط امیدوارم هرچه سریع‌تر اردوها را شروع کنیم تا بتوانیم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده نگه داریم.

سرمربی تیم‌ ملی با اشاره به مراسم یادبود شهید وحید زمانی‌نیا توضیح داد: جوان‌های زیادی را در خانواده بزرگ تکواندو داشتیم که در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر همواره در صف مقدم مقابله با دشمنان  کشور عزیزمان بودند. شهید زمانی‌نیا هم یکی از همان جوان‌هایی بودند که جوانی و جان خود را در این راه گذاشت. اتفاقی که باعث مباهات نه تنها جامعه ورزش بلکه کل ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز