چه کسی راست می‌گوید؟ تراکتوری‌‌ها یا کاپیتان‌ها؟

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۳۱۳۲
چه کسی راست می‌گوید؟ تراکتوری‌‌ها یا کاپیتان‌ها؟
اوضاع در اردوی تیم فوتبال تراکتور تبریز مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی اصرار دارند بگویند اوضاع باشگاه شان رو به راه است و هیچکدام از بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات نیست که در تمرینات حاضر نمی شوند اما شنیده ها حاکی از این است که اوضاع در اردوی سرخپوشان تبریز چندان هم به سامان نیست.

با اینکه تراکتور جزو باشگاه هایی بود که نامه تعطیلی لیگ را امضا کرده بود اما شاگردان ساکت الهامی تمرینات خود را به صورت نصفه و نیمه آغاز کرده اند. با این وجود هنوز خبری از دو کاپیتان تراکتور نیست. اشکان دژاگه که از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران به آلمان سفر کرد تا در روزهای سخت کرونایی کنار خانواده اش باشد، با وجود پیگیری های مسئولان تراکتور هنوز به ایران برنگشته است.

تراکتوری ها مدتهاست که از دژاگه خواسته اند به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند اما او به دلیل اینکه هنوز کرونا در ایران به پایان نرسیده حاضر نیست در تبریز حاضر شود. البته خبرها حاکی از این است که دژاگه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش هم از باشگاه تراکتور ناراضی است.با این حال چند روز پیش یکی از مسئولان تراکتورسازی به برنا گفت دژاگه تا پایان هفته به ایران برمی گردد اما واقعیت اینجاست که کاپیتان «تی تی ها» مدتی است که جواب تلفن مسئولان باشگاه را نمی دهد.

وضعیت مسعود شجاعی هم دست کمی از دژاگه ندارد. با اینکه تراکتوری ها سومین تست کرونای خود را هم پشت سر گذاشته اند اما هنوز خبری از شجاعی نیست. تراکتوری ها می گویند او در تهران به صورت اختصاصی تمرین می کند اما شنیده می شود که شجاعی به دلیل عدم دریافت مطالباتش حاضر نیست در تمرینات تراکتور شرکت کند.

با این شرایط مشخص نیست کاپیتان های تراکتور راست می گویند یا مسئولان این تیم؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز