غلامرضا عنایتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال عملکرد قابل قبولی در جذب مهاجم دارد/ برای صعود تلاش می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۷:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۳۲۴۰
استقلال عملکرد قابل قبولی در جذب مهاجم دارد/ برای صعود تلاش می‌کنیم
بازیکن اسبق تیم استقلال معتقد است آبی‌پوشان عملکرد قابل قبولی در جذب مهاجم دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار، درباره تساوی با شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم شرایط خاصی داشتند و از طرفی یک وقفه طولانی هم بین لیگ رخ داد که باعث شد هماهنگی و آمادگی کاسته شود اما در مجموع بازی خوبی بود.

او اضافه کرد: اولین بازی‌مان با سپیدرود است تلاش می‌کنیم با انجام تمرینات منظم و منسجم خودمان را برای این بازی به آمادگی لازم برسانیم. هرچند که رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی بسیار سخت است و شاید تیمی مانند ما فقط 20 درصد از موارد ارائه شده را رعایت کند. با این شرایط تنها درخواستی که داریم این است که وزارت بهداشت و یا سازمان لیگ شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان هر چند روز یک‌بار بتوانند تست کرونا بدهند.

عنایتی در خصوص شانس صعود به لیگ برتر گفت: نیم فصل اول خوب نبودیم اما در ادامه روندمان خوب شد. هرچند تعطیلات 80 روزه‌ای که اتفاق افتاد بی‌تاثیر در ادامه کار نخواهد بود اما ما تلاش می‌کنیم مانند نیم فصل دوم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با اشاره به وضعیت لیگ برتر توضیح داد: امسال لیگ خوبی را شاهد نبودیم. در حال حاضر هم چهار تیم نخست جدول مدعیان اصلی قهرمانی هستند. استقلال هم روند خوبی را طی کرد و در جذب مهاجم هم عملکرد قابل قبولی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز