ترین‌های ورزشی هفته؛

درگذشت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال/ قدرت‌نمایی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا/ طارمی حریف داور نشد

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۵:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۳۶۶۷
درگذشت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال/ قدرت‌نمایی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا/ طارمی حریف داور نشد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: بایرن مونیخ

در دومین روز از هفته سی‌ام بوندس‌لیگا 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه بایرلورکوزن به 2 گل خورده بیرحمانه پاسخ داد و میزبان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و با این پیروزی 70 امتیازی شد تا فاصله زیادی با قهرمانی نداشته باشد.

شخصیت هفته: پرویز ابوطالب

پرویز ابوطالب، سرمربی پیشین تیم ملی که در فوتبال ایران سوابق بسیاری داشت و شاگردان زیادی را به فوتبال تحویل داد، روز سه‌شنبه در 78 سالگی درگذشت. او سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی توانست در فوتبال ایران خدمات زیادی را ارائه کند.

بازنده هفته: ریوآوه

لیگ فوتبال پرتغال از این هفته مجددا از سر گرفته شد. در این رقابت ها که هفته بیست و پنجم خود را پشت سر گذاشت، تیم ریوآوه با حضور مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود، برابر تیم پاکوش ده‌فریرا با نتیجه سه برد دو شکست خورد. در این مسابقه و در شرایطی که بازی با این نتیجه در جریان بود، مهدی طارمی در دقیقه 78 موفق شد دروازه حریف را باز کند اما گل او آفساید اعلام شد. ریوآوه در حال حاضر با 38 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ پرتغال قرار دارد.

نظر شما