علی دادگر:

وجود نجمه خدمتی در استان خراسان جنوبی انتظارها را بیشتر کرده است

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۳۷۲۷
وجود نجمه خدمتی در استان خراسان جنوبی انتظارها را بیشتر کرده است
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: وجود تیراندازان با استعدادی همچون نجمه خدمتی انتظارهای را از استان خراسان جنوبی بیشتر کرده است تا برای رسیدن به هدف و مدال المپیک بیشتر تلاش کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نشستی به صورت ویدیو کنفرانس، صبح امروز علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر با حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و نادر سلیمانی رییس هیات وارد گفتگو شدند که در این نشست الهام هاشمی سر مربی تیم ملی تفنگ و نجمه خدمتی به عنوان دو مهمان ویژه حضور داشتند.

در این گفتگو علی دادگر ضمن تشکر از زحمات ریاست سابق این هیات گفت: این هیات روند رو به رشدی را طی می کند که امیدوارم با توسعه و گسترش بیشتر این رشته، روزهای خوب و موفقی را ببینیم.

دادگر ادامه داد: بنده و همکارانم در فدراسیون تیراندازی سعی کردیم در دوران سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا جزو کشورهای پیشتاز در آموزش آنلاین باشیم و این مهم را مدیون تفکرات هاشمی سرمربی تیم ملی هستیم که آموزش و تمرین ورزشکاران را در دوران سخت گذار کرونا تعطیل نکردند. او از سرمایه‌های ملی هستند که باید قدرش را دانست.

او تصریح کرد: در سال ۹۸ به دلیل این که تمرکز اصلی فدراسیون به کسب سهمیه‌های المپیک بود نتوانستیم به طور شایسته‌ای در خدمت هیات‌های استانی در خصوص تزریق اعتبارات و تجهیز امکانات باشیم و به دلیل کمبود منابع و اعتبارات در سال گذشته روزهای بسیار سختی را در اعزام‌های ورزشکاران سپری کردیم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم منابع مالی به استان‌ها تزریق و تجهیزات در اختیار هیات‌های استانی قرار دهیم.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: کسب بیشترین سهمیه المپیک بین تمام فدراسیون‌ها حمایت وزارت ورزش و جوانان را به سمت فدراسیون تیراندازی هدایت کرده است. امیدوارم با تلاش ورزشکاران این سهمیه‌ها از طریق رنکینگ بیشتر شود و در آینده نزدیک با وجود استعدادهای بالقوه، شاهد معرفی نجمه خدمتی‌های بیشتری باشیم.

نظر شما