نیلوفر اردلان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسئولان باید درخصوص برگزاری لیگ فوتسال بانوان تصمیم بگیرند/ کاشانی به موفقیت سایپا کمک می‌کند

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۵:۴۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۴۱۷۵
مسئولان باید درخصوص برگزاری لیگ فوتسال بانوان تصمیم بگیرند/ کاشانی به موفقیت سایپا کمک می‌کند
سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: تابع تصمیم سازمان لیگ و در نهایت باشگاه سایپا هستیم.

نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا، درباره احتمال برگزاری ادامه مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در این باره جلسه‌ای برگزار شد مبنی بر اینکه بازی‌ها برگزار شود ولی هنوز شرایط در شهرهایی که ما باید برویم قرمز است مثل مشهد، کرمان، تهران و خوزستان. امیدواریم بعد از اتمام شرایط قرمز شهرها بتوانیم ادامه لیگ را داشته باشیم گرچه من به شخصه مخالف برگزاری لیگ هستم چون باشگاه‌ها شرایط جالبی از نظر وضعیت مالی ندارند. با این حال تابع تصمیم سازمان لیگ و در نهایت باشگاه سایپا هستیم و امیدوارم تصمیم نهایی نیز اتخاذ شود.

وی ادامه داد: یک بازی از بازی‌های پلی آف برگزار شد که در تهران 4-3 از تیم ملی حفاری شکست خوردیم ولی چیزی نبود که بخواهیم ناامید باشیم و شرایط‌مان طوری بود که در آن تایم راحت می‌توانستیم بازی را ببریم. ولی کاش وقتی رفتیم مشهد و اهواز حداقل آن بازی‌ها برگزار می‌شد چون بعد از آن 5، 6 مسابقه فوتسال آقایان ادامه داشت. شرایط بازی‌ها مقداری سر و سامان می‌گرفت ولی الان واقعا هیچ تیمی برایش مشخص نیست که به چه صورت خواهد شد. 

اردلان درباره حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا، گفت: هنوز افتخار دیدن آقای کاشانی را نداشتیم ولی روی کار آمدن مدیران ورزشی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. همین‌طور آقای مدبر هم واقعا برای فوتسال سایپا خیلی زحمت کشیدند و از ایشان خیلی تشکر می‌کنم. شاید امسال یکی از سال‌هایی بود که من به عنوان مربی و بازیکن‌هایم بدون دغدغه سال را پشت سر گذاشتیم و بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار ما قرار داشت. تقریبا 80 درصد قراردادمان پرداخت شده و 20 درصد باقی مانده قرار است بعد از پایان بازی‌ها پرداخت شود.

او درخصوص فصل بعد اظهار داشت: باید ببینیم این فصل چه می‌شود. یک فصل قرارداد داشتیم و شنیدم آقای کاشانی علاقه‌‌مند هستند در حوزه بانوان همچنان فعالیت کنند و سایپا را بتوانیم برای سال آینده داشته باشیم. نشستی بگذاریم و ببینیم دوستان چه تصمیمی می‌گیرند.

اردلان درباره حضور تیم‌های سرخابی در فوتسال بانوان گفت: پرسپولیس و استقلال در سالیان دور فعالیت داشتند و اینقدر مشکلات زیاد است که خیلی به حوزه بانوان ورود نمی‌کنند و تایمی که در پرسپولیس بودم شرایط سخت بود. در اخبار می‌شنوم استقلال علاقه‌مند است که در حوزه بانوان تیم‌داری کند و اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز