میلاد تقوی:

جلسات هیات والیبال مازندران آنلاین می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۴۱۸۹
جلسات هیات والیبال مازندران آنلاین می‌شود
نخستین جلسه هیات والیبال مازندران در سال 99 برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نخستین جلسه هیات والیبال استان مازندران با حضور سیدمیلاد تقوی، رئیس هیات، علی داوودی، دبیر هیات، زهره اعتمادی، نایب رئیس هیات، هادی مرتضوی، رئیس کمیته داوران، حسن محمدنژاد، خزانه‌دار هیات، خانم‌ها قویدل و روحانی مسئولان مسابقات و آموزش بانوان هیات استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهدی احمدی به عنوان رئیس کمیته ساحلی هیات استان معرفی شد.

سیدمیلاد تقوی در این جلسه با بیان این که ویروس کرونا ورزش کشور را مختل کرده است، گفت: استان مازندران هم یکی از استان‌های پرخطر در بحران کرونا محسوب می‌شود و برای آغاز تمرینات تیم‌ها و برگزاری رویدادهای والیبال در استان، با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته شود، قطعا دوباره والیبال در استان مازندران جریان پیدا می‌کند. برخی کلاس‌های آموزشی، با تاخیر مواجه شده که با نظر ستاد مبارزه با کرونا، در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

رئیس هیات والیبال استان مازندران ادامه داد: روسای هیات‌های والیبال شهرستان‌های مازندران و روسای کمیته‌ها باید آنلاین شوند تا بتوانیم جلسات والیبال استان را به‌صورت آنلاین برگزار کنیم.

تقوی با اشاره به حضور دو تیم مازندرانی در لیگ برتر والیبال کشور، گفت: پس از سال‌ها، باز هم مازندران با دو تیم در لیگ برتر شرکت می‌کند که نشان‌دهنده رشد و توسعه والیبال در استان بوده و از همه کسانی که برای توسعه والیبال تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اعلام این که والیبال ساحلی مازندران روند صعودی دارد، خاطرنشان کرد: والیبال ساحلی از محبوبیت بسیار زیادی در استان مازندران برخوردار است و ما باید این رشته ورزشی را در استان توسعه دهیم. دو رویداد مهم والیبال ساحلی در سال جاری را میزبانی خواهیم کرد و امیدواریم روند صعودی والیبال ساحلی در مازندران ادامه پیدا کند و شاهد حضور بازیکنان مازندرانی بیش‌تری در اردوهای ملی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز