حامد محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تماشاگران بوشهر جزو بهترین‌های ایران هستند/ به وجود میشو نیاز داریم

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۶:۳۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۴۲۰۵
تماشاگران بوشهر جزو بهترین‌های ایران هستند/ به وجود میشو نیاز داریم
بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: هواداران ما انرژی خاصی دارند که در بازی‌ها آن را به ما منتقل می‌کنند. دوست دارم ادامه لیگ با حضور آن‌ها باشد و اگر هم نشد می‌خواهم انرژی‌های مثبت‌شان را به ما انتقال بدهند که در ادامه لیگ سربلندشان کنیم.

حامد محمودی، بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر، در رابطه با شروع تمرینات تیم خود طی گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا بیان کرد: در این چند وقت اخیر یک سری اتفاقات افتاد اما بر اساس صحبت‌هایی که شد، تمرینات‌مان را از سر گرفتیم. بازی دوستانه‌ای با هواداران تهران داشتیم که بیشتر برای محک زدن میزان آمادگی خودمان بود. اکثرا تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم، در این مدت هم دنبال مسائل دیگری بودیم تا برگزاری بازی‌های دوستانه. یک سری بازی داشتیم که ان‌شاءالله با این روند بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

محمودی ادامه داد: ما الان بر اساس زمان‌بندی بازی‌ها گام به گام جلو می‌رویم. در این مدت صبح و بعد از ظهر تمرین بدنسازی سنگین داشتیم. دیدار دوستانه ما با هوادار تهران هم برای این بود که وارد محک زدن شویم و اصلا بحث کسب نتیجه نبود. در حال حاضر بدن‌هایمان آماده نیست چون زیر فشار تمرینات سنگین بدنسازی بودیم، ان‌شاءالله روزهای آینده شرایط بهتر می‌شود. در اولین بازی رسمی به میزبانی بوشهر به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهیم رفت که امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز از این بازی به دست بیاوریم. چون باید در بازی‌های خانگی 3 امتیاز را کسب کنیم تا موقعیت خود را بهبود ببخشیم. هواداران ما انرژی خاصی داشتند که در بازی‌ها آن را به ما منتقل می‌کردند. دوست دارم ادامه لیگ با حضور آن‌ها باشد و اگر هم نشد می‌خواهم انرژی‌های مثبت‌شان را به ما انتقال بدهند که در ادامه لیگ سربلندشان کنیم.

او عنوان کرد: نبود تماشاگران قطعا در بازی حس می‌شود چون آن‌ها به ما خیلی انگیزه می‌دهند. تماشاگران بوشهر جزو بهترین‌ها در ایران هستند و تماشاگران پرشور و مردمان مهربان و دوست‌‌داشتنی داریم. ان‌شاءالله شرایط تا شروع بازی‌ها کمی بهتر شود تا بتوانیم تماشاگران را هم کنارمان داشته باشیم. تیم ما در نیم فصل دوم در جایگاه دوم قرار دارد. بنابراین ما محکوم به برد هستیم و کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم. باید کارمان را به همین شکل ادامه دهیم و مطمئنیم در لیگ برتر می‌مانیم. 

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: فاصله ‌ما در جدول خیلی زیاد بود اما تلاش کردیم تا این فاصله را کم کنیم و از قعر جدول هم کنده شدیم. الان فاصله‌ ما با بالاسری‌هایمان خیلی کم است، ان‌شاءالله می‌توانیم بالا‌سری‌هایمان را هم بگیریم. میشو یک انسان متعهدی است که در کار خود به شدت جدی و سختگیر است. به دلیل شرایط پیش آمده و لغو پروازها نتوانست به ایران بیاید اما ان‌شاءالله با باز شدن خطوط هوایی در روزهای آتی به تیم می‌پیوندد چون تیم‌مان به وجودش نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز