میثم نقی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دوست دارم دوباره به پرسپولیس برگردم/ سرخ‌پوشان به احتمال فراوان قهرمان می‌شوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۴۹۱۱
هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پرسپولیس فاصله‌ زیادی با تیم‌ های دیگر جدول دارد و به احتمال 90 درصد قهرمان لیگ می‌ شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: از زمانی که تمرینات شروع شده، در تهران تمریناتمان را برگزار کردیم،  خداراشکر شرایط خوبی داریم و از لحاظ آمادگی جسمانی هم به 60/70 درصد آمادگی رسیدیم. تیم شرایط خوبی دارد و تمریناتمان را انجام می‌دهیم، انشاالله برای 9 دیدار آینده آماده شویم و بازی‌های خوبی انجام دهیم.

وی افرود: پرسپولیس فاصله‌ زیادی با تیم‌های دیگر جدول دارد و به نظرم به احتمال 90 درصد قهرمان لیگ می‌شود. تیم‌های دیگر هم برای آسیا می‌جنگند، هر تیمی حقش باشد قهرمان و بقیه آسیایی می‌شوند. پرسپولیس همیشه تیم خیلی خوبی بوده و برانکو هم تیم قدرتمندی ساخته بود، آن ساختار هنوز وجود دارد. یحیی گل‌محمدی که من خودم با او کار کردم و مربی خیلی بزرگی است. انشاالله بتوانند در آسیا نتایج خوبی بگیرند.

نقی‌زاده عنوان کرد: قرارداد من یک ساله است و نیم فصل خیلی خوبی با تیم داشتیم. تا به حال 60 درصد قراردادهایمان را گرفتیم. یک فصل برای پرسپولیس بازی کردم و آن را خیلی دوست دارم. آن موقع وضعیت خیلی ایده‌آلی داشتم اما شرایطی پیش آمد که جدا شدم. دوست دارم دوباره به پرسپولیس برگردم اما  هرچه خدا بخواهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز