بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدیران نمی‌دانند اعتبار استقلال و پرسپولیس صوری است/ فدراسیون در قبال برگزاری لیگ متعهد است

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۴۹۴۴
مدیران نمی‌دانند اعتبار استقلال و پرسپولیس صوری است/ فدراسیون در قبال برگزاری لیگ متعهد است
مربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال گفت: مدیران سرخابی در سال‌های گذشته به اعتبار اسم و نام این باشگاه‌ها قول داده و چک امضا کرده‌اند بدون اینکه منبع مالی داشته باشند. آنها نمی‌دانند اعتبار استقلال و پرسپولیس صوری است و نمی‌توان تنها به پشتوانه این اعتبار چک کشید و بازیکن خرید.

بیژن ذوالفقارنسب، مربی اسبق تیم ملی فوتبال، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت پرونده‌های مالی استقلال و پرسپولیس در فیفا اظهار داشت: متاسفانه به‌دلیل عدم شناخت و آگاهی مدیران از عواقب برخی تعهداتی که می‌دهند، در حال حاضر باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند. مدیران باشگاه‌ها بدون اینکه بدانند باید پای تعهدات خود بمانند قرارداد می‌بندند و امضا می‌زنند و بعد از پایان دوران ماموریت شان هم باشگاه را ترک می‌کنند و می‌روند. اتفاقاتی هم که این روزها برای استقلال و پرسپولیس رخ می دهد ناشی از عدم اطلاعات مدیران است.

او افزود: در سال‌های گذشته دیده‌ایم حتی برخی از مدیران باشگاه‌ها جزو افراد تحصیلکرده و شاخص در جامعه هستند اما نمی‌توانند در مدیریت این باشگاه‌ها موفق باشند. آنها فریب جایگاه و منزلت این باشگاه‌ها را می‌خورند و فکر می‌کنند می‌توانند از اعتبار این دو باشگاه برای هر چیزی استفاده کنند. مدیران سرخابی در سال‌های گذشته به اعتبار اسم و نام این باشگاه‌ها قول داده و چک امضا کرده‌اند بدون اینکه منبع مالی داشته باشند. آنها نمی‌دانند اعتبار استقلال و پرسپولیس صوری و معنوی است و نمی‌توان تنها به پشتوانه این اعتبار چک کشید و بازیکن خرید.

مربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه چنین بحث‌ها و مشکلاتی تبعات زیادی برای فوتبال ایران دارند، ادامه داد: فساد در فوتبال عنوانی بی در و پیکر است و من نمی‌توانم وارد این بحث‌ها بشوم اما کاملا مشخص است چنین بحث‌ها و مشکلاتی تبعات زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت. من هم بحث دلالی در فوتبال و هم همکاری مربیان و مدیران با دلالان را شنیده‌ام اما خودم تاکنون شاهد این موضوع نبوده‌ام.

ذوالفقارنسب با اشاره به آغاز دوباره لیگ برتر بیان کرد: درباره این موضوع بحث زیاد بوده اما هر باشگاهی در این رابطه با توجه به منافع خود موضع می‌گیرد. اینکه چرا لیگ آغاز شده تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ بوده و حتما فدراسیون تعهداتی در این زمینه دارد که با برگزاری لیگ می‌تواند به آنها عمل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز