رسول خطیبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آنهایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود، فوتبالی نیستند/ شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۴۹۵۲
آنهایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود، فوتبالی نیستند/ شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آن آقایانی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود، فوتبالی نیستند. ما 25 سال زندگی‌مان با فوتبال بوده و اگر فوتبال نباشد اصلا نمی‌توانیم زندگی کنیم.

رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: بعد از گرفتن تست کرونا که خوشبختانه تست همه بازیکنان و اعضای تیم ما منفی بود تمرینات را شروع کردیم. بازیکنان به دلیل تعطیلی 3 ماهه تمرینات از لحاظ بدنی افت کرده بودند اما با تمریناتی که انجام دادیم سعی کردیم بدن‌ها را برای شروع مسابقات آماده کنیم. دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم که نتیجه آنها برایمان مهم نبود و تنها هدف مان ارزیابی بدنی و مرور تاکتیکی بود.

خطیبی درخصوص برگزاری دوباره لیگ برتر افزود: آن آقایانی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود فوتبالی نیستند. ما 25 سال زندگی‌مان با فوتبال بوده و اگر فوتبال نباشد اصلا نمی‌توانیم زندگی کنیم. آنهایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود آیا می‌دانند کرونا تا کی هست؟ ممکن است یکی، دو سال باشد یعنی باید 2 سال فوتبال تعطیل شود؟ امکان ندارد. ما باید شرایط بهداشتی را رعایت و مهیا کنیم تا فوتبال جریان داشته باشد. حالا هم که برنامه ها داده شده تیم ها در حال آماده شدن هستند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر گفت: شرایط خوبی در جدول داریم و صدرنشین جدول نیم فصل دوم هستیم. با تیم دوم هم یک امتیاز فاصله داریم و با توجه به اینکه 5  بازی در زمین خودمان داریم از شانس زیادی برای صعود برخوردار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز