محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور اسپانسرها و حامیان مالی در مسابقات باشگاهی پررنگ نیست/ جامعه ورزش در رزمایش کمک مومنانه پیشگام بوده است

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۵۰۰۰
حضور اسپانسرها و حامیان مالی در مسابقات باشگاهی پررنگ نیست/ جامعه ورزش در رزمایش کمک مومنانه پیشگام بوده است
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: حضور اسپانسرها و حامیان مالی در مسابقات باشگاهی، آن‌طور که انتظار می‌رود، پر رنگ نیست و در زمینه باید کار بیشتری انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، در خصوص ارسال چهارمین محموله کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که در گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه تحت عنوان رزمایش کمک‌های مومنانه با محوریت فدراسیون جانبازان و معلولین، انجام شد. بزرگ مرد انقلاب، محمد مهرآئین از پیشکسوتان این فدراسیون، همواره در موضوع کمک‌های مومنانه پیشتاز بوده است. بنابراین این مراسم به یاد این اسوه تقوا و پهلوانی نامگذاری شد. یادی می‌کنیم از پهلوان عزیز و از دست رفته، سیامند رحمان که قهرمانی افتخارآفرین و ارزشمند در مسابقات پاراالمپیک بود و جای او را در این مراسم بسیار خالی می‌بینیم. 

وی افزود: این رزمایش‌ها با محوریت جامعه ورزشی کشور براساس دستور ویژه مقام معظم رهبری و تاکید وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها و ادارت کل، در تمام کشور شکل گرفت. جامعه ورزش هم در این زمینه با پیشتازی، حرکتی افتخارآفرین انجام داد. کمک‌ها برای عزیزانی بود که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند و در کل کشور با محوریت وزارت ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران صورت گرفت.

اسبقیان در رابطه با برگزاری لیگ‌های ورزشی در رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون بیان کرد: حضور اسپانسرها و حامیان مالی در مسابقات باشگاهی، آنطور که انتظار می‌رود، پررنگ نیست و در زمینه باید کار بیشتری انجام شود. ما در این خصوص برنامه‌هایی داریم و باید لیگ‌هایمان را جذاب کنیم، همچنین از طریق خیرین و اسپانسرها وارد مذاکره شویم تا لیگ‌هایمان مورد تقویت قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان گفت: برنامه‌ای را تدوین خواهیم کرد تا ان‌شاءالله بتوانیم نسبت به دوره‌های قبل جذابیت مسابقات را بیشتر کنیم که باعث می‌شود تماشاگران بیشتری جذب شوند و در نتیجه حضور رسانه‌ها می‌تواند در جذب حامیان مالی بسیار تاثیرگزار باشد. پس از صدور احکام هیات رئیسه و تشکیل اولین جلسه جزو اولین برنامه‌هایی است که باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد تا پس از تصویت، اجرایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز