با حکم معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش؛

رحمانیون بازرس قانونی مجمع فدراسیون قایقرانی شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۵۲۳۱
رحمانیون بازرس قانونی مجمع فدراسیون قایقرانی شد
علی رحمانیون با حکم معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان «بازرس قانونی مجمع فدراسیون قایقرانی» منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، علی رحمانیون با حکم معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان «بازرس قانونی مجمع فدراسیون قایقرانی» منصوب شد.

مراسم معارفه بازرس جدید فدراسیون قایقرانی پیش از ظهر امروز در دفتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون در برج قایقرانی برگزار شد. در این مراسم مهدی مستجاب الدعوه مسئول و علی باقری هماهنگی امور مجامع وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این معارفه ضمن تبریک به علی رحمانیون گفت: از زمان حضورم در فدراسیون سعی بر این بوده که کارها به صورت کاملا منظم و دقیق پیش رود و فدراسیون قایقرانی نشان داده که در رویکرد و برنامه‌های خود قانون حرف اول را می‌زند و اعتقاد داریم رشد مجموعه قایقرانی در گرو برنامه محوری و هدف گرایی در راستای تعهد کاری رقم می‌خورد.

علیرضا سهرابیان با تقدیر از زحمات هادی خلیلی بازرس سابق فدراسیون نیز اظهار کرد: باید از تلاش‌های خلیلی در مدت زمان تصدی پست بازرس فدراسیون قایقرانی قدردانی داشته باشم و برای رحمانیون که از زحمتکشان عرصه ورزش و کارمندان با سابقه وزارت ورزش و جوانان است در این مسیر آرزوی توفیق خدمت می‌کنم.

نظر شما