روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار نماینده مشهد؛

چشم شهرخودرو به نایب قهرمانی لیگ برتر/ یاران رحمتی لباس رزم می‌پوشند

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۵:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۵۳۰۸
چشم شهرخودرو به نایب قهرمانی لیگ برتر/ یاران رحمتی لباس رزم می‌پوشند
یاران سیدمهدی رحمتی که در حال حاضر با 35 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند می خواهند با آمادگی هرچه بیشتر خود را مهیای حضور دوباره در لیگ برتر کنند تا بتوانند در جدال با سایر تیم ها سهمیه آسیایی بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهرخودرو از ابتدای فصل با حضور بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی، امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی، فرشاد فرجی و در ادامه با اضافه شدن محمدرضا خلعتبری، حسن جعفری و محمد قاضی با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی توانست خود را در قامت یک مدعی نشان دهد.

شاگردان گل‌محمدی با انگیزه بالایی که داشتند  و نتایج خوبی که در نیم فصل اول گرفتند، ثابت کردند هدفی جز قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول ندارند اما رفتن یحیی از روی نیمکت این تیم به هوای پرسپولیس باعث شد شهرخودروهایی هم افت کنند. بعد از گل‌محمدی، مجتبی سرآسیایی هدایت شهرخودرو را برعهده گرفت و توانست با اتکا به تجربه بازیکنان قدیمی و کهنه کارش این تیم را در بین مدعیان لیگ برتر نگه دارد.

شهرخودرویی‌هایی از جمله باشگاه‌هایی بودند که با برگزاری دوباره لیگ مخالفت کردند و از وزیر ورزش و جوانان خواستند در شرایط فعلی لیگ برگزار نشود اما در نهایت تمرینات این تیم آغاز شد و حالا برگزاری بازی‌های دوستانه را هم در دستور کار خود قرار داده‌اند.

یاران سیدمهدی رحمتی که در حال حاضر با 35 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند، می‌خواهند با آمادگی هرچه بیشتر خود را مهیای حضور دوباره در لیگ برتر کنند تا بتوانند در جدال با سایر تیم‌ها سهمیه آسیایی بگیرند. شهرخودرو با استقلال یک امتیاز اختلاف و با تراکتور و سپاهان 2 امتیاز فاصله دارد. از آنجایی که تیم های دوم تا پنجم هم در ادامه لیگ با یکدیگر بازی دارند، شهرخودرو امید زیادی دارد تا بتواند در کسب سهمیه آسیایی موفق باشد. این تیم حتی رویای نایب قهرمانی را در سر می‌پروراند تا در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی بتواند به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان صعود کند. در این راه تجربه و درخشش نفراتی باتجربه‌ای سیدمهدی رحمتی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد و جوانانی چون فرشاد فرجی، محمد آقاجانپور، سعید صادقی و ... می‌تواند راهگشای تیم مشهدی باشد.

مجتبی سرآسیابی، سرمربی این تیم، 2 بازی تدارکاتی با تیم‌های پیکان و پرسپولیس هم برای تیمش در نظر گرفته تا شاگردانش را با آمادگی هرچه بیشتر راهی لیگ برتر کند. آنها امروز در دیدار دوستانه با پیکان حاضر می‌شوند اما هنوز زمان دیدار تدارکاتی این تیم مقابل پرسپولیس مشخص نیست. نکته جذاب دیدار تدارکاتی پرسپولیس و شهرخودرو تقابل یحیی گل‌محمدی با شاگردان سابقش خواهد بود که البته یک‌بار در دور برگشت لیگ اتفاق افتاده و با برتری قرمزهای پایتخت به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز