روزهای سخت استقلال در جنوب کشور؛

جدال شاگردان مجیدی با گرمای جنوب/ کرونا قهرمانی را از استقلال می گیرد؟

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۵۳۵۲
جدال شاگردان مجیدی با گرمای جنوب/ کرونا قهرمانی را از استقلال می گیرد؟
این هم از بدشانسی فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها است که تعویق لیگ آنها را مجبور کرده در روزهای گرم میهمان رقبای جنوبی خود شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان فرهاد مجیدی روزهای سختی در ادامه لیگ برتر خواهند داشت. این روزها استقلالی ها سخت در تلاش هستند تا خود را برای شروع دوباره لیگ برتر آماده کنند. استقلال با وجود فاصله 11 امتیازی تا صدر جدول و یک بازی عقب افتاده امید زیادی برای رسیدن به رقیب دیرینه دارد.

استقلالی ها در ادامه لیگ برتر، کار دشواری دارند. عقب افتادن بازی های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا باعث خواهد شد آبی ها مجبور شوند در گرمای سخت جنوب کشور به مصاف رقبای جنوبی خود بروند. آبی پوشان در ادامه لیگ با تیم های فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر بازی دارند و در تمام این دیدارها هم میهمان هستند. آنها علاوه بر اینکه باید در گرمای جنوب به دیدار این تیم ها بروند، استرس درگیری با کرونا را هم دارند و همین موضوع کارشان را برای کسب امتیاز و رسیدن به سایر رقبا دشوارتر خواهد کرد.

این هم از بدشانسی مجیدی و استقلالی ها است که تعویق لیگ آنها را مجبور کرده در روزهای گرم میهمان رقبای جنوبی خود شوند. این درحالیست که اگر لیگ به تعویق نمی افتاد آبی های پایتخت با این دردسر بزرگ رو به رو نمی شدند چون لیگ نهایتا تا اردیبهشت به پایان می رسید.

نظر شما