میثم آقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خطیبی مربی با دانشی است/ می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۵۴۷۱
خطیبی مربی با دانشی است/ می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: رسول خطیبی مربی با دانشی است و امسال در کنار هم برای صعود آماده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم آقایی، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک، درخصوص آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ عنوان کرد: خدا را شکر ما بعد از دوران کرونا تمام تمرینات‌مان را روزانه دو جلسه انجام دادیم و  در دو بازی دوستانه هم حاضر شدیم. خوشبختانه بچه‌ها بدن‌شان خوب است و ان‌شاءالله کم کم برای بازی‌ها آماده می‌شویم.

او اضافه کرد: برای فوتبالیست‌ها واقعا سخت است که نتوانند فوتبال بازی کنند. فوتبالیست‌ها باید بدانند اگر لیگ امسال تعطیل شود مطمئنا سال بعد که در اوج کرونا هستیم صد در صد تعطیل می‌شود. فوتبالیست‌ها به جز فوتبال کار دیگری ندارند پس مطمئن باشند با تعطیلی فوتبال هیچ چیز درست نمی‌شود. پروتکل‌ها را هم تیم ما انجام داده و دو آزمایش کرونا دادیم که پاسخ تست همه نفرات‌مان منفی بوده و در حال حاضر در سلامت کامل تمرین می‌کنیم.

آقایی درخصوص همکاری‌اش با رسول خطیبی گفت: اولین سالی است که با خطیبی همکاری می‌کنم. او یکی از مربیان با دانش لیگ است و با مدیریت و توانایی فنی که دارد مطمئن باشید امسال تیم ما لیگ برتری خواهد شد. ما با تیم دوم یک امتیاز فاصله داریم. همه بازی‌های بالا جدولی را همه انجام داده‌ایم و مقابل ته جدولی‌ها هم در خانه بازی خواهیم کرد. از 8 بازی که پیش‌رو داریم 5 بازی در اراک است و مطمئن باشید امسال سال صعود آلومینیوم به لیگ برتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز