سایت خارجی عنوان کرد؛

اقدام غافلگیرکننده بازیکن ملی‌پوش

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۵۸۶۸
اقدام غافلگیرکننده بازیکن ملی‌پوش
سایت worldofvolley درمورد انتقال موسوی از لهستان به لیگ ایران نوشت: «موسوی اقدامی غافلگیرکننده انجام داد.»

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد موسوی، مدافع تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفت برای فصل آینده در لیگ ایران و تیم سایپا حضور داشته باشد. او تمام پیشنهادهای خارجی خود را رد کرد تا بتواند در تیم سایپا و زیر نظر مصطفی کارخانه بازی کند.

این تصمیم موسوی بازتابی در رسانه‌های والیبال جهان داشت. سایت worldofvolley در این خصوص نوشت: «موسوی فصل گذشته در تیم اولیشتن حضور داشت و برای ماندن در این تیم باید قراردادش را کاهش می‌داد.»

موسوی در این خصوص اظهار داشت: به من گفته شد که اولیشتن می‌توانند 40درصد پایین‌تر از فصل گذشته با من قرارداد امضا کند. من می‌توانستم از این پیشنهاد استقبال کنم، اما تصمیم گرفتم که این تیم را ترک کنم.

سایت worldofvolley نوشت که باشگاه کوزباس، دارنده مدال برنز فصل گذشته لیگ روسیه از جمله تیم‌هایی بود که موسوی می‌توانست در آن حضور پیدا کند، اما پتار کرمانوویچ، ملی‌پوش صربستانی راهی این تیم شد. به این ترتیب موسوی اقدامی غافلگیر کننده انجام داد و به سایپا رفت.

مدافع ملی‌پوش والیبال ایران در مورد پیشنهاد باشگاه روسی، خاطرنشان کرد: این باشگاه بین من و مدافع صربستانی باید یک بازیکن را انتخابی می‌کرد. مشکل اصلی برای من زبان بود؛ از آنجا که همه در این باشگاه به زبان روسی صحبت می‌کنند کار کمی برایم سخت بود. پیشنهادهایی از چند تیم‌ اروپایی و سایپا داشتم که در نهایت سایپا را انتخاب کردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز