مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فقط قهرمانی ما را راضی می‌کند/ موسوی مردانگی کرد و به سایپا آمد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۵۹۸۹
فقط قهرمانی ما را راضی می‌کند/ موسوی مردانگی کرد و به سایپا آمد
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تنها موردی که سایپا را راضی نگه می‌دارد کسب عنوان قهرمانی است.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال سایپا، در مورد زمان شروع اردوهای تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در حال حاضر دو تاریخ یکم و هفتم تیرماه را برای شروع اردوها در نظر داریم اما فعلا متظر اعلام زمان قطعی شروع مسابقات لیگ از سوی فدراسیون هستیم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. تمرینات‌مان را هم طبق برنامه‌ریزی انجام شده قطعا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهیم داد. قرار است همه بازیکنان و کادر فنی هر 10 روز یک‌بار تست کرونا بدهند و سالن تمرین‌مان هم روزانه قبل و بعد از اردو بی‌شک گند زدایی خواهد شد.

او با اشاره به رضایت خود از فصل نقل و انتقالات گفت: استارت خوبی در جذب بازیکنان مورد نظر داشتیم و در حال حاضر هم بازیکن خوبی مانند موسوی را به تیم اضافه کردیم. موسوی در حالی که از روسیه، ترکیه و حتی چین پیشنهاد داشت اما چون همیشه روابط خوبی باهم داشتیم با سایپا به توافق رسید. مرتضی شریفی هم دیگر گزینه ماست اما او دوست دارد خارج از ایران بازی کند ولی اگر به توافق نرسد صحبت کردیم که قطعا در کنار ما باشد.

سرمربی سایپا در پایان توضیح داد: تنها موردی که سایپا را راضی نگه می‌دارد کسب عنوان قهرمانی است. بی‌شک همه ما برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد هرچند که رقبای بسیار سختی داریم. سپاهان، پیکان، شهرداری ورامین، هراز آمل و .. واقعا یارگیری خوبی داشتند و قطعا کار را برای ما دشوارتر خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز