محسن وحدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور ۳ باشگاه معتبر لیگ شمشیربازی را رونق می‌بخشد/ قراردادهای شمشیربازان بسیار پایین است

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۶۰۶۴
حضور ۳ باشگاه معتبر لیگ شمشیربازی را رونق می‌بخشد/ قراردادهای شمشیربازان بسیار پایین است
دبیر فدراسیون شمشیربازی کشورمان گفت: 3 باشگاه معتبر در لیگ 99 شرکت می‌کنند که حضور آن‌ها به مسابقات رونق می‌بخشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن وحدانی، دبیر فدراسیون شمشیربازی، درخصوص برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ‌های کشوری گفت: یک مرحله از مسابقات لیگ در بهمن ماه برگزار شد اما باتوجه به شرایطی که پیش آمد و شیوع ویروس کرونا، برگزاری ادامه رقابت‌ها غیرممکن شد و ادامه این مسابقات دیگر برگزار نخواهد نمی‌شود اما لیگ 99 را زودتر برگزار خواهیم کرد. تا الان برای مسابقات امسال با 3 باشگاه معتبر مذاکرات خوبی داشتیم و تقریبا حضور آن‌ها در لیگ قطعی شده است. ان‌شاءالله امسال لیگ بهتری خواهیم داشت، برنامه‌ریزی ما این است که در پاییز لیگ را آغاز کنیم.

وحدانی بیان کرد: از لیگ سال گذشته فقط یک هفته یعنی دو بازی برگزار شد، یعنی بازی بسیاری از تیم‌ها برگزار نشد. کرونا باعث شد شمشیربازان ما یک آسیب جدی از این نظر بخورند. همین اتفاق برای رشته‌های دیگری مانند والیبال و هندبال افتاد و لیگ‌شان کامل برگزار نشد، قطعا بازیکنان هم به تمام مبلغ قراردادشان نرسیدند. ورزشکاران ما نیز با همین مشکل روبه‌رو هستند، دوست داشتیم که مسابقات لیگ برگزار شود اما واقعا شرایط برای برگزاری رقابت‌ها فراهم و مناسب نبود.

او اظهار داشت: اختلاف مبلغ قراردادها در شمشیربازی نسبت به برخی رشته‌های دیگر بسیار زیاد است، ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف واقعا مبلغ کمی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال یک باشگاه یا 50 میلیون تومان در 3 اسلحه تیم می‌بندد و می‌تواند قهرمان ‌شود. شرایط می‌طلبد کار بهتری در این زمینه انجام شود.

دبیر فدراسیون عنوان کرد: چند سالی لیگ شمشیربازی به خوبی برگزار شد اما پس از آن کلا این مسابقات از بین رفت، اما دوباره از سر گرفته شد. سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا کمی مشکل داشتیم. پیش از این تیم‌های مانند پیکان، دانشگاه آزاد و ... در لیگ‌های شمشیربازی حضور داشتند. دوباره رونق به شمشیربازی برخواهد گشت و مبلغ قراردادها نیز افزایش می‌کند. وقتی باشگاهی نباشد، رقم‌ها پائین می‌آیند اما باتوجه شرایط امسال این موضوع برطرف خواهد شد و بچه‌ها قراردادهای خوبی می‌بندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز