حسین خبیری:

مدارس فوتبالی که قصد دارند با نام پرسپولیس فعالیت کنند باید استانداردهای باشگاه را رعایت کنند

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۶۵۹۲
مدارس فوتبالی که قصد دارند با نام پرسپولیس فعالیت کنند باید استانداردهای باشگاه را رعایت کنند
حسین خبیری گفت: اقدام جدید باشگاه در حوزه آکادمی فوتبال و مدارس فوتبال پرسپولیس در راستای حفظ منافع باشگاه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین خبیری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با صدور اطلاعیه اخیر باشگاه، اظهار داشت: اقدام جدید باشگاه در حوزه آکادمی فوتبال و مدارس فوتبال پرسپولیس در راستای حفظ منافع باشگاه است. هدف این است که ضمن بررسی صلاحیت‌ها، مجوز راه‌اندازی مدارس فوتبال به افراد حقیقی و حقوقی تعلق بگیرد که ضمن اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط، اجرای استانداردهای کمی و کیفی مورد نظر باشگاه را تعهد و تضمین کنند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور مهدی رسول‌پناه و علی رغبتی و مدیران مرتبط در باشگاه داشتیم، آخرین موارد مربوط به نحوه صدور مجوزهای جدید بررسی شد. حضور دو عضو هیات مدیره به خوبی بیانگر اهمیت موضوع برای مقام‌های باشگاه است.

خبیری خاطر نشان کرد، افرادی که متقاضی دریافت مجوز استفاده از نام پرسپولیس در مدارس فوتبال خود هستند باید تقاضای خود را از طریق راهکارهای اعلام شده در اطلاعیه باشگاه ارایه دهند. نحوه انجام کار، مدارک مورد نیاز و استانداردهای مورد نظر باشگاه و آیین نامه رسمی و معتبر مدارس فوتبال در سایت آکادمی فوتبال پرسپولیس به نشانی  persepolis.academy مشاهده نمایند. مجوز بهره برداری از نام پرسپولیس برای مدارس فوتبال پس از تشکیل پرونده و بررسی آن برای هیات‌های فوتبال استان‌ها صادر می‌شود. این امر به معنای آن است که متقاضیان باید برای ایجاد مدارس فوتبال، پس از پذیرش ضوابط باشگاه، مراحل قانونی را طی کنند و طبق ضوابط ادارات کل ورزش و جوانان، هیات‌های فوتبال استان‌ها و کمیسیون ماده5 اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز