بحران کمبود بازیکن در تراکتور؛

رمزگشایی از انصراف تی‌تی‌ها از لیگ برتر/ پرشورها با بهانه کرونا فرار رو به جلو می‌کنند!

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۷:۵۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۶۶۲۰
رمزگشایی از انصراف تی‌تی‌ها از لیگ برتر/ پرشورها با بهانه کرونا فرار رو به جلو می‌کنند!
فوتبال تبریز روزهای پر از تنشی را سپری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فوتبال تبریز روزهای پر از تنشی را سپری می‌کند. هواداران فوتبال در این شهر در ابتدای فصل امید زیادی داشتند طلسم قهرمان نشدن تیم محبوب‌شان در لیگ نوزدهم شکسته شود اما توپ فوتبال در این لیگ هم به گونه‌ای چرخید که بازهم باب میل تبریزی‌ها نبود.

تراکتوری‌ها نتوانستند با مصطفی دنیزلی و ستاره‌هایی مثل اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم روزهای خوبی را در لیگ سپری کنند. با این حال پیش از شیوع کرونا در کشور و تعطیلی فوتبال امیدی هرچند کمرنگ به قهرمانی داشتند اما کرونا و دردسرهای بعد از آن روزهای پر از تنش و استرسی را برای تی‌تی‌های تبریزی به ارمغان آورده است.

تراکتوری‌ها هرچند که تاکنون دوبار نامه انصراف خود از ادامه حضورشان در لیگ را به فدراسیون داده‌اند‌ اما مدتهاست تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و پیگیر حضور بازیکنان خارجی و کاپیتان‌هایشان در تمرین هستند، بنابراین به نظر نمی‌رسد تصمیم مالک این باشگاه برای انصراف از حضور در ادامه لیگ صرفا به خاطر ترس از کرونا باشد. واقعیت اینجاست که قرمزهای تبریزی برای ادامه حضور در لیگ مشکلات زیادی دارند. باشگاه تراکتور بدون اینکه اسمی از کسی ببرد اعلام کرد 6 نفر از بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند‌. از طرف دیگر 2 بازیکن خارجی این تیم هنوز نتوانسته‌اند خودشان را به تبریز برسانند و در تمرینات تیم شرکت کنند.

عکاشه حمزاوی، مهاجم الجزایری و جفرسون یوری، مدافع برزیلی تراکتور که بعد از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ به کشورهای خود سفر کردند طبق گفته مسئولان باشگاه تراکتور هنوز موفق به پیدا کردن پرواز برای بازگشت به ایران نشده‌اند که این موضوع هم عجیب به نظر می‌رسد. از طرف دیگر تکلیف دژاگه و شجاعی هم با تراکتور مشخص نیست. دژاگه با وجود درخواست چندباره باشگاه  هنوز از آلمان به ایران برنگشته و به نظر می رسد تا پایان کامل کرونا در ایران شاهد حضورش در تمرین تراکتور نباشیم. حتی شنیده می‌شود ساکت الهامی، سرمربی تراکتور به نزدیکان خود گفته دیگر قید بازگشت اشکان به تبریز را زده است‌.

در این بین شجاعی هم هنوز در تمرینات تراکتور حاضر نشده و حتی اگر در خوشبینانه‌ترین حالت فرض کنیم او و دژاگه در فاصله کمتر از 2 هفته مانده تا آغاز لیگ به تبریز برمی‌گردند قطعا از آمادگی جسمی و روحی لازم برخوردار نخواهند بود. ضمن اینکه هنوز تکلیف 3 جلسه محرومیت شجاعی هم مشخص نیست.

با شرایط موجود در تراکتور و در حالیکه سرمربی این تیم با غیبت دست کم 10 بازیکن رو به رو است پس منطقی به نظر  می‌رسد که مالک باشگاه یا خواستار تعویق لیگ باشد یا تعطیلی آن چون در غیر این صورت تی‌تی‌ها روزهای سخت و بحرانی در ادامه لیگ برتر خواهند داشت و نمی‌توانند همپای سایر مدعیان در بالای جدول بجنگند، بنابراین انصراف از لیگ منطقی‌ترین گزینه پیش روی تراکتور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز