سپهر حیدری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان در محیط فوتبال به ویروس کرونا مبتلا نشدند/ خانواده‌ها نباید به دلال‌ها پول بدهند

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۶۷۸۷
بازیکنان در محیط فوتبال به ویروس کرونا مبتلا نشدند/ خانواده‌ها نباید به دلال‌ها پول بدهند
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: بازیکنانی که در تیم‌های مختلف به کرونا مبتلا شدند، در بازی این ویروس را نگرفتم و خارج از محیط فوتبال بوده، بنابراین دلیل‌نمی شود که فوتبال را مقصر این قضیه بدانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپهر حیدری، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص شروع بازی‌های لیگ برتر طی گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: فکر می‌کنم بحث کرونا در همه جای دنیا جا افتاده است و باید با آن زندگی کرد، باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. مهم‌ترین اتفاق این بود که بازی‌های لیگ در کل دنیا استارت خورد و بازی‌های پرسپولیس در ایران هم از ۸ تیر شروع می‌شود، فکر می‌کنم این موضوع در دل مردم خوشحالی ایجاد می‌کند و اعتماد به نفس را به آن‌ها برمی‌گرداند چون وقتی مردم می‌بینند زندگی جریان دارد اعتماد به نفسشان بالا می‌رود. زمانی می‌ترسیدیم در خانه خودمان را باز کنیم، یکی از  دلخوشی‌های مردم دیدن بازی‌های تیم محبوب‌شان است.

وی افزود: مخالفت تیم‌ها با شروع لیگ می‌تواند دو دلیل داشته باشد، یکی این‌که شرایط‌شان درجدول طوری است که نمی‌توانند جبران کنند، چه برای صعود و چه برای قهرمانی، یکی هم می‌تواند مسئله مالی بازیکنان‌شان باشد. چون در این صورت می‌توانند درصدی از پول بازیکنان را ندهند، با ۴۰ میلیارد تیم را بستند و فقط ۴۰ درصد از پول بازیکنان مانده است. اگر الان لیگ تعطیل شود، می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ میلیارد به هر تیم کمک شود. بازیکنانی که در تیم‌های مختلف به کرونا مبتلا شدند، در بازی این ویروس را نگرفتند و خارج از محیط فوتبال بوده، بنابراین دلیل‌نمی شود فوتبال را مقصر این قضیه بدانیم.

حیدری اظهار داشت: یحیی مربی‌ای است که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روانی خیلی سطح بالاست، چون سنش به بازیکنان نزدیک است و ارتباط خوبی که با بازیکنان دارد که می‌تواند تاثیرگذار باشد. به نظر من گل‌محمدی ابزار لازم برای قهرمانی را دارد، بنابراین می‌تواند در سال‌های بعد برای پرسپولیس قهرمانی آسیا را هم به دست بیاورد. رسول‌پناه از وقتی که به پرسپولیس آماده، تاثیرگذار بوده و همین تزریق پول به باشگاه در این اوضاع اقتصادی کار کمی نبوده است. مطمئنم اگر از او حمایت شود، پرسپولیس می‌تواند به آن چیزی که می‌خواهد برسد، چون واقعاً یکی از دغدغه‌های بازیکنان مسائل مالی است و این کار کوچکی نیست.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: دلالی در تمام بخش‌ها و رده‌ها وجود دارد و هیچ وقت برخورد شدیدی با آن‌ها نشده است، به همین قوی‌تر شدند، مقابله با این مسئله یک عزم محکم می‌خواهد. به نظر من دلال‌ها مقصر اصلی هستند اما خانواده ها هم در این موضوع بی‌تقصیر نیستند. برخی از خانواده‌ها فرزندان خود را بد عادت می‌کنند. اگر آن‌ها به دلال‌ها پول ندهند چنین آدم‌هایی در جا نابود می‌شوند. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند با ثباتی که در مجموعه وجود دارد، به خصوص از لحاظ مالی و حفظ بازیکنان، پرسپولیس کماکان قهرمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز