بهرام ساوه‌ شمشکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخی ورزشکاران تجهیزات فدراسیون را می‌فروشند/ به قلی‌فلاح در اردوها و تمرینات کمک می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۶:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۷۱۱۰
برخی ورزشکاران تجهیزات فدراسیون را می‌فروشند/ به قلی‌فلاح در اردوها و تمرینات کمک می‌کنیم
دبیر فدراسیون اسکی گفت: فدراسیون جانبازان و معلولین تجهیزات را برای انجام تمرینات در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد و بعد آن‌ها را می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهرام ساوه‌ شمشکی، دبیر فدراسیون اسکی، در خصوص همکاری فدراسیون با انجمن پارااسکی جهت حمایت از الهه قلی‌فلاح، بانوی ملی‌پوش، عنوان کرد: رشته پارااسکی زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پاراالمپیک است اما فدراسیون تا به حال همکاری‌های لازم را در این راستا داشته است. قلی‌فلاح به اردوهای ما دعوت می‌شود و از نظر تجهیزات هم فدراسیون تا جایی که توانسته به او کمک کرده است. در قدم اول فدراسیون جانبازان و معلولین باید در این رابطه اقدام کند اما فدراسیون اسکی نیز، هم در اردوها، هم در بحث تجهیزات و هم مربیان کمک کرده و همکاری خوبی بین این دو سیستم ایجاد شده است.

وی افزود: مربیان قلی‌فلاح با هردوتا فدراسیون در ارتباط هستند و هر زمانی که مشکلی وجود داشته باشد به ما اطلاع می‌دهند تا کمک‌های لازم را داشته باشیم. هر زمانی که نیاز به تجهیزات دارند، پیگیری می‌کنیم تجهیزات اسکی را در اختیارشان قرار می‌دهیم و فکر نمی‌کنم تا به حال برای تمرین و امکانات مشکلی داشته باشند.

ساوه‌شمشکی اضافه کرد: هر فدراسیونی سیاست‌هایی برای خود دارد، فدراسیون جانبازان و معلولین این تجهیزات را برای انجام تمرینات در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد و بعد آن‌ها را می‌گیرد. خیلی وقت‌ها پیش آمده که تجهیزاتی را در اختیار یک ورزشکار قرار دادیم ولی آن‌ها را بردند و دیگر پس نیاوردند. هزینه امکانات در رشته اسکی بسیار بالاست و مانند رشته‌های دیگر نیست که فقط نیاز به یک توپ و لباس داشته باشد. هزینه تهیه لوازم اسکی حدود 10 میلیون تومان می‌شود.

دبیر فدراسیون اسکی گفت: این تجهیزات برای خود ورزشکاران است اما فقط برای حفظ آن‌ها زمانی که تمرین ندارند، لوازم را پس می‌گیرند. این سیاست فدراسیون جانبازان و معلولین است و ما نمی‌توانیم در این رابطه دخالت کنیم. اما با این وجود قلی‌فلاح برای انجام تمریناتش تجهیزات لازم را از فدراسیون جانبازان و معلولین گرفته، ما هم در اردوها و تمرینات او را کمک می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز