وزارت ورزش روسیه مدعی شد؛

درخواست روسیه برای حضور ورزشکاران در مسابقات با وجود عدم پرداخت جریمه

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷۶
درخواست روسیه برای حضور ورزشکاران در مسابقات با وجود عدم پرداخت جریمه
وزارت ورزش روسیه مدعی شد دوومیدانی کاران این کشور باید با وجود عدم پرداخت جریمه در مسابقات شرکت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزارت ورزش روسیه ادعا کرد اگر فدراسیون دو و میدانی این کشور مبلغ 5 میلیون دلار جریمه صادر شده به عنوان بخشی از یک پرونده ضد دوپینگ را صادر نکند، باید به ورزشکاران این کشور اجازه داده شود تا در سطح بین المللی رقابت کنند.

این وزارتخانه ادعا می کند که هرگونه تعلیق برای ورزشکاران روسی غیرقانونی و مخالف اصل مجازات مضاعف است که ادعا می شود به صورت قانونی شناخته شده است.

فدراسیون دو و میدانی روسیه (RusAF) در ماه مارس پس از قبول اینکه از اسناد جعلی تحت مدیریت قبلی استفاده شده بود 10 میلیون دلار جریمه شد.

نیمی از این مبلغ باید تا اول جولای (۱۱ تیر) به فدراسیون جهانی پرداخت شود تا امکان از سرگیری برنامه ورزشکاران مجاز داده شده و روسها امکان رقابت خارج از کشور را داشته باشند.

اوایل هفته جاری دو و میدانی جهانی اعلام کرد که به محض پرداخت جریمه، سیستم جدیدی برای ورزشکاران بی طرف روسی ایجاد می کند.

وقتی از فدراسیون دوومیدانی روسیه سؤال شد که آیا جریمه را پرداخت می کند و آیا پول برای این کار دارد، از پاسخ خودداری کرد در حالی که کمیته المپیک روسیه قبلاً گفته بود جریمه را پرداخت نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز