مهناز شاددل خبر داد:

جایزه نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های برتر و دست یک بانوان

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۷۴۸۸
جایزه نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های برتر و دست یک بانوان
مشاور رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان، گفت: تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های برتر و دسته یک بانوان سال ۹۹، جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهناز شاددل،  مشاور رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان عنوان کرد: هر چند در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه والیبال بانوان در بعد ملی و باشگاهی بودیم، اما باز هم موانع و مشکلاتی در مسیر توسعه آن وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب، آن‌ها را برطرف کنیم.

وی با یادآوری این که رشد والیبال در مردان و بانوان برای فدراسیون اهمیت یکسانی دارد، گفت: باید والیبال بانوان ایران در سطح آسیا و جهان به جایگاه بهتری دست یابد و این موضوع، اولویت کاری در حوزه بانوان است.

شاددل با تاکید بر اهمیت فعالیت باشگاه‌ها در رشد و توسعه والیبال بانوان، خاطر نشان کرد: به همین منظور، فدراسیون والیبال جهت ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها برای تیم‌داری و فعالیت در لیگ‌های بانوان و تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه، پارامترهای تشویقی در نظر گرفته است.

مشاور رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان تصریح کرد: افزایش نیافتن ورودیه برای لیگ‌های بانوان در سال ۹۹، از جمله این پارامترها است. همچنین قرارداد بازیکنان تا سقف مشخصی شامل ۱۰ درصد حق فدراسیون نمی‌شود.

وی از پرداخت پاداش نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های بانوان در سال ۹۹، به عنوان دیگر پارامتر تشویقی یاد کرد و گفت: این پاداش شامل تیم‌های اول تا سوم می‌شود و میزان آن در لیگ برتر بانوان، به ترتیب یک میلیارد ریال برای قهرمان، ۵۰۰ میلیون ریال برای نایب قهرمان و ۲۵۰ میلیون ریال برای تیم سوم است.

شاددل درباره میزان جایزه نقدی تیم‌های اول تا سوم لیگ دسته یک بانوان در سال ۹۹ نیز گفت: قهرمان لیگ دسته یک بانوان، ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کند و تیم‌های دوم و سوم نیز به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

وی در پایان به بند ۹ب آئین‌نامه اجرایی و انضباطی برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: بر اساس این بند، باشگاه‌هایی که تیم مردان و بانوان در لیگ برتر دارند، به لحاظ داشتن تیم بانوان به‌جای هشت درصد از قرارداد بازیکنان آقایان، می‌توانند پنج درصد به فدراسیون پرداخت کنند و سه درصد به حساب باشگاه خواهد ماند.

نظر شما