شهرام عظیمی:

تغییری در برنامه برگزاری لیگ‌ها ایجاد نشده است

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۷۴۹۸
تغییری در برنامه برگزاری لیگ‌ها ایجاد نشده است
سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، گفت: بخشنامه صادر شده از سوی فدراسیون والیبال برای مسابقات قهرمانی کشور است و تغییری در برنامه برگزاری لیگ‌ها ایجاد نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهرام عظیمی، سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: با توجه به درخواست هیات‌های استانی والیبال و با عنایت به شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور، نیاز به کنترل هرچه بیش‌تر آن و اهمیت وافر به لحاظ حفظ سلامت ورزشکاران و همه عوامل، تمامی مسابقات قهرمانی کشور والیبال سالنی و ساحلی در بخش مردان و بانوان، تا اطلاع ثانوی لغو شده است و این موضوع درباره لیگ‌ها نیست.

وی با بیان این که در حال حاضر بسیاری از اماکن ورزشی تحت نظر هیات‌ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: به همین دلیل تیم‌های رده سنی استانی نتوانستند تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آغاز کنند و این موضوع یکی دیگر از دلایل لغو این مسابقات است.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با تاکید بر این که تغییری در برنامه برگزاری لیگ‌ها ایجاد نشده است، گفت: امروز (شنبه) آخرین فرصت باشگاه‌ها برای اعلام آمادگی شرکت در لیگ‌های سال ۹۹ است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی قبلی و در صورت تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان و بانوان سال ۹۹ کشور، از شهریورماه آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز